donderdag 24 juli 2008

Me stoadtsie woar...


Heerlijk, wat een fantastische dag vandaag! Volop zonneschijn en genoeg frisse wind, vooral op de Neudeflat vanaf de 16e etage. Hier geen last van vliegende mieren en ander ongedierte maar wel een fabeltastisch uitzicht. Helaas was het niet helemaal helder want ik kon de kerktoren van Houten niet ontdekken en ook de Arena bij de Bijlmer bleef verborgen in een blauwgrijzige nevel.

Ik heb wat omgevingsplaatjes geschoten maar die zijn allen helaas nevelig, dat zie je wel vaker als je niets op de voorgrond zet, dit portret van mezelf komt dan nog als beste uit de bus, vinnik althans ;-)

Verder ben ik gevraagd als 'fotomodel' vanavond door een vriendin die iemand zocht om foto opdrachten in het licht van de zon te maken. Ben heel benieuwd wat daar uitkomt, wordt misschien wel vervolgd dus maar voorlopig zullen we het met deze moeten doen...

Zonnige zwaai!

16 opmerkingen:

ria zei

Je staat er zonnig bij hoor, daar op 16 hoog :-) 't Was heerlijk vandaag!

Wieneke zei

Wat heb je toch een leuk gezicht!

hanscke zei

Je hebt een prettige, vriendelijke en open blik Martha, erg plezierig om naar te kijken.

Pasula zei

Ja ik weet zeker dat daar mooie foto's uit gaan komen, je ogen in het licht houden en niet teveel knipperen, moet goedkomen.
Die vliegende mieren hebben we in Almere ook heel erg, in de lunchpauze heb ik er toch wel een aantal onbedoeld vermorzeld..nou ja volgend jaar wat minder mieren.

Mikelodeon zei

@ Ria; en vandaag wordt het alweer zo'n fraaie dag :-)

@ Wieneke; nou ja, euh, thanks ;-)

@ hanscke; nou dank je wel

@ pasula; het ging haar er alleen maar om te zien op foto wat het effect van het zonlicht was vanuit verschillende opnamestanden. Er zit geen nieuwe carrière in het verschiet ;-)

Redstar zei

VOlgens mij was het zo hoog ook gewoon heerlijk.. Met warm weer zit er meestal meer vuil in de lucht...

Mikelodeon zei

@ wieneke; haha je bedoelt natuurlijk het zicht, haha, jij bent ook zo iemand die erg met taal speelt ;-) leuk!

geertje zei

Ik denk dat Wieneke wel jouw gezicht bedoelde Mike... Je lacht leuk en ik kan me niets voorstellen bij het overgewicht waar je het hier soms overhebt. Het zal nooit veel af kunnen doen aan dat gezicht.

Me! zei

een ardig (ver)gezicht...

Mikelodeon zei

@ redstar; het was heerlijk daarboven :-)

@ Geertje; er zijn inmiddels al aardig wat kilootjes verdwenen en dat kun je in mijn gezicht al goed zien. Verder zitten er heus nog genoeg kilootjes op plaatsen die ik wijselijk niet in beeld breng
;-)

@me!; helaas de dom niet goed in beeld maar dat krijg je met die zelfportretten ;-)

cOOs zei

Het zullen wel mooie foto's worden. Avondzon is het favoriete licht van de meeste schilders en andere kunstenaars...

Mikelodeon zei

@Coos; ik was slechts een studieobject, ik denk niet dat het 'leuke' foto's zijn geworden...

Roosnans zei

ut is een schoon ploatjen geworren oor!!! en heerlijk in briesje daarboven waarschijnlijk....
grtzzz

Wieneke zei

Nee, ik bedoel wel degelijk je gezicht, alhoewel het uitzicht natuurlijk ook leuk is. Ik speel nooit met taal, hoe kom je daar nou weer bij? Tssss...

Mikelodeon zei

@ Roosnans; een flinke woei!

@wieneke; ik weet niet hoe ik erbij kwam hoor ;-)

Filosofietje zei

Nou, deze foto lijkt wel heel zonnig. Maar dat komt vast omdat jij er op staat ;o)