zaterdag 26 juli 2008

Tasje erbij...

Ik zag twee weken geleden een advertentie om een foto op een canvastasje te laten printen. Daar ik altijd wel 'in' ben om zoiets uit te proberen heb ik een foto van onze Tooheys gebruikt voor de afbeelding. Op de foto kijkt ze in de papieren odintas.

Tooheys zelf eigende zich het exemplaar gelijk toe, het bezetten van tasjes behoort tot één van haar dagelijkse ondeugden.

Na wat nader onderzoek is Tooheys tot de eindconclusie gekomen dat er wel wat geritseld mag worden, ze is dol op geluidjes (welke kat nu niet) en daar deze tas geen geluidjes maakt tijdens het spelen, werd ie al gauw als speelobject afgekeurd en in een hoekje achtergelaten. Het papieren zakje echter, waar de tas in verpakt heeft gezeten, werd door haar tot laat in de avond achternagezeten en vakkundig tot onherkenbaar hoopje papiervezels verwerkt.

13 opmerkingen:

Me! zei

Keer op keer verbaas ik me hoe jou Tooheys lijkt op onze Macey...

Mikelodeon zei

@me! ja dat heb je zo met die schildpadpoezen, en het is een dondersteen ;-)

Rainbow Light zei

Geweldige foto! Zeker als dit het niet zo interessante tasje is voor Tooheys ;-).

Redstar zei

Haha dat ziet er wel geweldig uit. Leuk idee moet ik zeggen..!

Mikelodeon zei

@rainbow; haha, ja ze laat zich hier nogal van haar 'bezitterige' kant zien

Mikelodeon zei

@ redstar; ja en zo kun je hele leuke kleine persoonlijke cadeautjes maken ;-)

cOOs zei

Ken je Vistaprint.nl? Die bedrukken zowat alles wat bedrukbaar is voor een prikje.

Mikelodeon zei

@ Coos; vistaprint lijkt goedkoop maar ze berekenen alles apart waardoor er aan de eind van de rit toch nog een flink bedrag moet worden betaald. heb me 1 keer de vingers gebrand met visitekaartjes

Roosnans zei

geinige foto, zo me myself and I ineen!!!! grin
grtzzz

Redstar zei

@ Mikelodeon, Ja, precies.. daar dacht ik ook gelijk aan..

cOOs zei

@ Martha: ik laat daar veel drukwerk maken en als je eenmaal een goede klant bent, krijg je echt wel grote kortingen. Tot 80%, maar ik reken natuurlijk de volle pot door aan de "klant" en dan nog vindt ie het meestal erg goedkoop ;-)

Mikelodeon zei

@ Roosnans; haha, ja daar sla je de pijker op de kop! het is zo'n heerlijk eigengereide poes :-)

@ Coos; Aha, 80% korting is idd heel erg veel, je bent dus grootverbruiker ;-)

Filosofietje zei

Hahaha, geweldig! Erg leuk geworden, die tas. :o)