zaterdag 16 augustus 2008

Onbestemdheid...


Na een vrij onrustige nacht vanwege enkele zoemende bloedzuigers, werd ik veel te laat naar mijn zin wakker. Pas rond 9.30 uur was ik toonbaar voor de wereld en ik weet niet hoe dat voor jou is maar ik ben dan toch wel van slag. Net als de katten die me heel verontwaardigd aankeken en duidelijk lieten merken wat ze ervan vonden om de melk zo laat geserveerd te krijgen.

Ik zie altijd graag de wereld wakker worden maar blijkbaar draait alles gewoon door zonder mij ;-)

Morgen vertrek ik weer voor enkele dagen naar Limmen voor het allerlaatste blok Deep Change. Dat stemt me ook wat weemoedig, ik vind het altijd lastig om afscheid te nemen en doe dat dan ook bij voorkeur niet. Ook heb ik een besluit genomen dat dit de laatste assistentschap Deep Change is. Limmen ligt geografisch gewoon erg onhandig en ik vind het vastleggen van de blokken voor een heel jaar een groot commitment. Dat was een lastige beslissing daar ik, terugkijkend op het afgelopen jaar, ook een enorme groei heb doorgemaakt. Het assistent trainersschap is trouwens iets wat ik iedereen zou gunnen om mee te maken, mede daarom voelt het goed een stap terug te doen en plaats te maken.

Ik zeg hiermee trouwens niet dat ik nooit meer ga deelnemen aan seminars in Limmen want ik wil zeker contact blijven houden maar het zal minder frequent worden.

Mijn lijf voelt wonderlijk gespannen aan, deels zou dat te maken kunnen hebben met een soort van nawerking van de hypnosessie maar ik voel ook de spanning voor de komende dagen en het naderende afscheid. Met deze groep Deep Changers heb ik intensief gewerkt als groep en dat voelt totaal anders dan het laatste blok toen ik de Deep Change als deelnemer deed.

Maar goed, inmiddels ben ik over de schok van het 'verslapen' heen en belooft het een mooie dag te worden. Ik denk dat ik de hangmat maar weer eens van stal haal...

7 opmerkingen:

Filosofietje zei

Wat een mooie foto! Het verbeeldt goed de tekst.
Nou, 9:30 pas in het gereel, dat heb je duidelijk even nodig gehad ;o) Zal waarschijnlijk ook wel een bijwerking zijn van de hypnose. Dat was tenslotte toch een lange en heftige reis..
Veel plezier en toch ook veel sterkte morgen!

Redstar zei

Vroeger trok ik me dat enorm aan als ik te laat wakker werd. Als de gordijnen bv tot tien uur of soms tot elf uur dicht bleven omdat ik nog lag te ronken om wat voor reden dan ook. Als je je leven aan jezelf voorbij ziet trekken terwiijl je auto alle kanten op schiet, laat je dat soort dingen ergens los.. Het is niet meer belangrijk. Je slaap heb je nodig, hoe dan ook...

Veel plezier, wijsheid, en ald dat voor de komende dagen. Je hebt idd een mooie foto van jezelf geplaatst..

Me! zei

Wat een weelde, ik was er vanochtend om 7 uur al uit.

Mikelodeon zei

@ Filo; ja dat is idd zo en thanks ;-)

@ redstar; dank je wel voor je support :-)

@ me!; haha, ja zo kun je er ook naar kijken natuurlijk ;-)

ria zei

Alles op zijn tijd, ook uitslapen ;-)

Roosnans zei

Ne, laat wakker worden gaat niet altijd samen met een lekker gevoel, bij mij eerder met een soort van watten in mijn hoofd, brr. Afscheid nemen, loslaten, niet de makkelijkste dingen om voor te staan. Maar ik hoop dat je weer gaat genieten en ZIJN daar in Limmen. Misschien kun je ook weer voor jezelf wat afsluiten en loslaten. Veel wijsheide en kracht voor de komende dagen! knuf

Veerle zei

wat betreft dat verslapen: ik heb vandaag het tegenovergestelde. Veel te vroeg wakker geworden en wakker blijven liggen tot kwart over 7. En nu heb ik nog steeds het gevoel dat ik opnieuw in bed moet om echt eens op te staan...