dinsdag 30 september 2008

Achter de rug...

De operatie is goed verlopen. Hij wordt nu slapende gehouden en morgen mag hij terug naar zijn kamer. Begin volgende week moet duidelijk worden of het goed- of kwaadaardig is. Wat wel duidelijk is geworden is dat de tumor groter was gegroeid. Heb geen idee wat dat betekent maar houd me maar vast aan dat 'het goed verlopen' is.
Heb net ook nog een sms-je van mijn zusje ontvangen. Die me schrijft dat ze letterlijk blij is dat ze de inspuiting 'achter de rug' heeft. Als ik het goed begrepen heb is ze met hormonen ingespoten en gaat het of, over 10 dagen werken, of werkt het 10 dagen als pijnbestrijding. Ze ligt nog in het ziekenhuis bij te komen. Misschien kan ik haar straks nog even bellen. Geloof het of niet maar ze had zin in een sigaret en das een goed teken ;-)

14 opmerkingen:

Wieneke zei

Dus twee 'goede' nieuwtjes?

Me! zei

Met dat nieuws kun je er voorlopig weer tegenaan...

Mikelodeon zei

@ wieneke; ja daar ga ik wel van uit :-)

@me!; ja, het is echt een opluchting :-)

ria zei

Fijn! Weer even lucht. Hopelijk blijft het goed gaan. Ik wist niet dat je zus ook weer in het ziekenhuis lag...

Roosnans zei

En nu maar hopen dat de uitslag positief is! Sterkte de komende dagen!
En hopelijk pakt het voor zuslief ook allemaal positief uit....

natje zei

Fijn nieuws! Nu volgende week ook zo'n goed nieuws. Sterkte! Natje xxx

geertje zei

Ik heb ergens iets gemist..? Wie heeft een tumor nu weg laten halen?
Sorry, dat ik het even niet gevolgd heb, maar vind het wel belangrijk.
Goed nieuws van je zusje dus.

Mikelodeon zei

@ natje; thanks !

@geertje: mijn schoonpa, was allemaal wel heftig en het had in juli zullen gebeuren maar is op laatste nippertje uitgesteld.

esther (webble) zei

Van je schoonvader wist ik, maar wat is er met je zusje dan?
Sterkte met alles!

Redstar zei

Dat zijn twee berichten die rustig stemmen...
Nu weet ik gelijk waarvoor de injectie diende..

Sterkte met alles..

aargh zei

Even rust dus, en nu maar hopen dat de uitslag meevalt!

Filo zei

Klinkt op beiden fronten positief!

plato zei

Sterkte met schoonpa. Maar wat er met je zusje is, snap ik ook niet. Ik loop nog te kort mee denk ik. Hoe dan ook, hopelijk gaat het goed met haar.

Anoniem zei

test