maandag 22 september 2008

Ambitieuze plannen...


Aanstaande vrijdag mag ik weer 'los'. Lekker een eindje toeren in het Peugeotje. Ditmaal heb ik een rondje Zeeland in gedachten.
Ik denk te beginnen met een kopje koffie bij Ria om vervolgens een poging te wagen de mysterieuze 'Redstar' te localiseren. Als 'toetje' zou ik wel een bolus met Lins's ding willen wegsnoepen, na 12 kilo mag dat best ;-)
Bij deze wil ik me graag uitnodigen bij jullie Zeeuwen, de grote toeristenstroom is tenslotte weer vertrokken :-)
O ja, heeft iemand een route suggestie? Tomtom gaat natuurlijk mee, maar kiest niet altijd de meest ideale route heb ik recentelijk ondervonden.
Ideeén welkom dus ;-)

17 opmerkingen:

evt. zei

Lekker toetje ;-).

Wieneke zei

Oh leuk, dat wordt weer een geinig logje, denk ik! Zeg, wist je dat je boli goed kunt invriezen. Toen ik nog voor zakelijke zaken veel in Zeeland rondreed, nam ik steevast bij een goeie bakker in Zierikzee een doos kraakverse boli mee naar huis. Even apart in zakjes doen en hup de vriezer in.

Mikelodeon zei

@Evt; ja daar kan ik me nu al op verheugen :-)

@ Wieneke; ik neem je tip ter harte en zal kijken of ik er lokaal enkele op de kop kan tikken ;-)

ria zei

Ik zal in elk geval zorgen dat ik verse bij de koffie heb :-D Misschien dat de echte Bolus ook nog bereikbaar is vrijdag, die is natuurlijk ook welkom op de koffie.

geertje zei

Zeeland is een tegengestelde richting aan het noorden... maar mocht je die kant eens opgaan dan zorg ik ook voor plaatselijke lekkernijtjes!

Lin's ding zei

Nou Martha, volgens mij ga je volgepropt met bolussen (in lijf en tas) naar huis...hahaha..tot vrijdag!

aargh zei

Als Hans zo binnenkomt neem ik hem genadeloos te pakken met de dweil.

Me! zei

Daar wil ik ook wel een bolusje mee verorberen...

Redstar zei

Hahaha mysterieus nog wel.. :-D Ik ga mijn best doen om thuis te zijn ;-) beloof niets uiteraard, maar doe mijn best

Mikelodeon zei

@Ria; haha, dat zou geinig zijn ;-)

@Geertje; mjammie, dat knoop ik in mijn oren :-)

@Lin; hihi, 'ik laat de bolussen tot mij komen' en beloof je dat ik er niet zo'n smeerboel van zal maken ;-)

@Aargh; hebben jullie ook bolussen in het noorden dan?

@ me!; wie van de drie?

@ Redstar; we zien wel, je woont in elk geval in een mooi gebied dus daar zal ik dan zeker van genieten :-)

Redstar zei

@ Mikelodeon, Klopt, de omgeving is heel erg mooi. Eigenlijk de gehele wijde omgeving is om van te genieten.. :-D

Bolus zei

Niets is zo lekker als een Bolus hahaha! De mooiste route is natuurlijk over Schouwen! en @ Ria: vrijdag na het werk rij ik met alle gemak even door S. Laat maar horen!

ria zei

Dan moet Mike op de terugweg nog een keer langskomen ofzo...

hanscke zei

Ik verheug me nu al op het blogje

Veerle zei

zo te zien heb je al genoeg ervaringen met het eten van echte zeeuwse bolussen: je moet je gewoon overgeven, je wordt toch vies :) net als wanneer je een hamburger eet van Mc of Burgerking...

Filosofietje zei

Howdie!
Mag ik even suggereren dat je de verkeerde kant op rijdt? De 'kanelbullar' liggen klaar hier, hoor! ;o)

plato zei

Smaakt ie? Als ik echt trek heb zal ik er ongeveer ook wel zo uitzien. Wat zou je zeggen van een Bossche bol of een tompoes...Jammie.