donderdag 25 september 2008

Goudlokje...


Ja hoor, vanavond rond etenstijd diende ze zich weer aan. Nèt te laat gelukkig, zodat onze jongens een lange (harige) neus konden trekken. Hevig verontwaardigd mekkerde ze een poosje door de keuken, beurtelings een dwingende, dan weer smekende blik op ons werpend.

Wij zijn echter onvermurwbaar, ze hoort overduidelijk in een ander huisje. Begrijp ons niet verkeerd, ze is hier van harte welkom voor knuffels en wat aandacht maar eten mag ze lekker thuis doen.

14 opmerkingen:

Me! zei

Oh, wat een heerlijk beestje...

Roosnans zei

grin....en fan dus!!
hug!

Filosofietje zei

:o) Ik ben al helemaal verliefd op Goudlokje :o). Maar jullie hebben zooo gelijk met het niet voeren. Net wat je zegt, het is de kat van iemand anders.
Ik zou woest worden als ik zou merken dat iemand anders mijn kat zou voeren..

geertje zei

Haha... leuk die onverwachte visite!

Martine zei

Een Goudlokje laat zich niet de wet voorschrijven, als ze alleen nog maar bij jou wil, wil ze alleen nog maar bij jou. En geef haar eens ongelijk, met die knappe kattekerels die daar ook wonen..

Pasula zei

Geweldig toch hoe een kat zijn baasje uitzoekt en dat terwijl je hem niet eens lokt met eten!

Lin's ding zei

de katten en hun eigengereidde aard...die van mij vertoeft tegenwoordig bij de buurman want daar krijg je verse vis en bij mij niet...nuffig ding, die Sofie van ons.

Wieneke zei

Je kunt natuurlijk teksten als 'ze gaat maar lekker thuis eten' plaatsen hier. Maar ik ben bang dat die leuke Goldy(locks) daar toch glad maling aan heeft :-) Die wil bij jullie komen wonen. Definitief en permanent. Mark my words.

Mikelodeon zei

@ me!; ja echte een lieverdje ;-)

@ Roosnans; yep, een echte fan!

@ Filo; ja daar zou ik ook boos om kunnen worden. helaas kunnen we het niet helemaal voorkomen omdat we een kattenluikje hebben en geen waakkatten. We halen haar niet aan en sturen haar naar buiten maar iets blijft haar trekken

@ geertje; tja en niet weg te houen door ons kattenluikje

@ martine; euh, we hebben één -je weet wel- kattenkereltje en een -flink haar mannetje staande- poes en ze zijn idd allebei erg knap :-)

@ pasula; nee dat zou ik ook niet willen dat een ander deed. ik ben er nog niet achter waar ze woont maar dat zal echt in de nabije omgeving zijn

@ Lin; ik hoop haar toch straks nog even te treffen, lust ze ook een stukje bolus?

@ Wieneke; het is een schatje en als ze een zwervertje was geweest had ik haar liefdevol opgenomen. Ik kan echter zien dat ze een heel goed adres heeft. ik ga ervan uit dat ze in de puberteit zit en zich gewoon wat sloerig gedraagd. Gaat wel weer over ;-)

aargh zei

Misschien is het voor alle duidelijkheid wel beter om de aandacht en de knuffels ook even achterwege te laten. Ze denkt nu gewoon dat ze er een adresje bij heeft.

Redstar zei

En jullie hebben gelijk. Goudlokje zou zomaar blijven hangen als je met voer begint. Maar katten zoeken zelf hun baasje uit zeggen ze wel eens..

Mikelodeon zei

@ Aargh; ja, dat hebben we ons gisteren bedacht. We hebben haar flink ontmoedigd om binnen te komen, niet leuk om te doen maar wel nodig :-(

@ redstar; En toch doen we nu ons best om haar buiten de deur te houden. Volgende week maar eens uitzoeken bij wie ze thuishoort...

Anoniem zei

mike, ik weet volgens mij van wie de kat is.....!!!! Onze achterburen, ik bedoek schuin achter ons. Zij is dierenarts assistente en op een dag kwam er iemand bij haar met een katje. Die lag met een broertje of zusje in een contaimer!!! De beesies waren ongeveer 4 dagen oud. De buurvrouw heeft hem mee naar huis genomen en opgekalefaterd. Wekenlang om de 2 uur een flesje gegeven. En hij heeft het gehaald!! Sterker nog....hij mag eigenlijk pas net naar buiten en hij loopt dan ook overal te struinen!!! B.T.W. hij heet Dumpie......
gr Rina

Anoniem zei

euhhh Ron komt net binnen en zegt dat de kat van Karin zwart wit is.......sorry.!!!!!