woensdag 8 oktober 2008

latertje...

Een vol programma zorgde ervoor dat ik geen gelegenheid meer had gisteravond wat digitaal te babbelen. Voor het eerst in hele lange tijd had ik een afspraak staan met twee dierbare oude vrienden, alwaar ik na het werk gezellig een vorkje zou gaan prikken.
Het was een hele gezellige avond met heel wat updeetjes over Italië en ik heb me heilig voorgenomen daar volgend jaar minstens weer een week naar toe te gaan. Ooit wil ik op die plek nog een hele winter doorbrengen, een soort van sabbatical, maar goed dat wordt vast later als ik groot ben ;-)
Het dorp waar deze vrienden een huis hebben, bestaat uit 5 huizen en pak m beet 10 personen maar aan smeuïge verhalen geen gebrek :-)
Ik ga er maar naar toewerken om er in maart een week te verblijven in alle rust.
Tja, en na dat gezellige etentje moest er nog gefietst worden naar Houten. Ik had zelf ingeschat dat ik er een uur over zou doen. Het donkere van de nacht en heerlijke diner gaven mij echter vleugels, geloof het of niet maar ik was in 40 minuten thuis. natuurlijk heeft mijn nieuwe lichte sportfiets daar ook een 'vinger in de pap', maar toch, ik bedoel maar ;-)

10 opmerkingen:

ria zei

Jeetje, ik zou geloof ik best bang zijn, zo midden in de nacht in het donker op de fiets. Stoer hoor!

Redstar zei

Ik dacht eerst even een vol computer programma. Kan je nagaan hoe vastgeroest ik in een deel van mijn vakgebied zit:-)
Had je niet te veel Redbull op vanwege die vleugels? :-D Ik vind het wel stoer dat je bij jullie ook gewoon nog zo laat kunt fietsen als vrouw alleen..

Je hoort soms verhalen..

Mikelodeon zei

@ Ria; nou het komt misschien wel stoer over maar zo voelde het niet hoor;-) ik was gewoon een snelle (angst)haas

@ Redstar; nee, redbull heb ik niet nodig hoor :-)het fietspad wordt vrij druk bezocht, is dus niet echt een stil paadje

Filosofietje zei

Ik probeerde op Italie te klicken maar er gebeurde niks?
Ik zou ook wel een paar vrienden met een hutje in Italie willen hebben ;o) Lijkt me helemaal top!

Me! zei

Morgen vertrek ik naar Toscane....Tsjakka....

Mikelodeon zei

@ Filo; de link was niet goed, ik geb gelinkt naar het label 'Italië' kun je over mijn reis vorig jaar lezen ;-)

@ Me!; geweldig, ik wens jou en je vrouw een prachtige nazomer toe!

plato zei

Maar ja, hoeveel kilometer was dat? Want anders weten we nog niks.

Fijn, als je alweer kan dromen over een nieuwe vakantieweek.

Maar het gaat nog lang duren hier.

Terrebel zei

Lekker rustig, zo'n plekje zonder MacDonalds, Blokker of Free Recordshop! Hoewel echte rust natuurlijk alleen maar in hoofd en hart te vinden is.

Mikelodeon zei

@ Plato; Tja, de kilometers weet ik niet maar Utrecht is groot en ik moest van Noordkant dwars door het centrum naar de zuidkant alwaar Houten ligt. Ik schat zo'n 20 tot 25 km.
Niet slecht toch ;-)

Mikelodeon zei

@ terrebel; toch merk ik dat de omgeveing een grote invloed om mijn wel bevinden heeft. ik merk dat ik graag meer ruimte zou hebben