zondag 5 oktober 2008

Miss Fridge...

Nou had ik eigenlijk voor vandaag weer een 'roadmovie' gepland. Ik ben naar Alkmaar geweest en ik heb gedurende de hele autotrip opnames gemaakt. Helaas had ik niet door dat halverwege mijn geheugenkaartje al vol zat ;-)Dus al die geweldige opnames van inhaalacties, overvliegend vliegtuigen en in aanbouw zijnde gebouwen (ja, er wordt wat afgebouwd aan de weg)houd je nog even tegoed.
In plaats van de roadmovie een home video dus, want thuisgekomen deze maar even gemaakt. Een gezellig en tevreden snorrende knorrende poes heeft ook wel wat 'herfstigs', afijn oordeel zelf ;-)

10 opmerkingen:

ria zei

Gezellig hè. Lekker warm binnen, laten het buiten maar regenen ;-)

Roosnans zei

wat kunnen die beesten toch heerlijk ronken...een en al tevredenheid....zou het besmettelijk zijn?
hug

Me! zei

Je zou er slaap van krijgen...

NickN zei

Het is of je een filmprojector hoort draaien....

Redstar zei

Ik heb dus maar een reserve kaartje aangeschaft.. :-) Maar die ligt daar wel lekker zeg. :-)

Natje zei

Heerlijk hoe de katten kunnen genieten van de kleine dingen. Liefs Natje xxx

Rainbow Light zei

Wat een prutteltje! Geweldig hoe die katten dat kunnen he? Leuk deze home video. Enne.. met een warme chocomelk en zo'n prutteltje op schoot... laat de herfst maar komen!

Plato zei

Als je me had verteld dat je hier 6 foto's van je kat had gefilmd, had ik het ook geloofd. Ik heb nergens ook maar één beweging gezien. :-)

Mikelodeon zei

@ Ria; de knusse tijden breken weer aan :-)

@ Roosnans; u bedoel dat ik mijn snurken van hun heb opgelopen?

@ Me! ;-)

@ Nick; haha, ja nou je het zegt, daar heeft het wel wat van weg :-)

@ Redstar; die kaartjes zijn best prijzig :-(

@ Rainbow; Met zo'n pruttel op schoot mag het ook wel koude chco zijn hoor, pffff, wat een warmte kunnen ze genereren

@ Plato; Onze Tooheys is gewoon errug lui, zal ik maar zeggen ;-)

Filo zei

Tooheys de levensgenieter.. ;o)
Heerlijk, ik word kat in mijn volgende leven!