dinsdag 7 oktober 2008

Mist...




Vanochtend was het voor het eerst echt pikkedonker toen ik richting werk vertrok. Vaak zie ik onderweg aan de horizon de dageraad wel gloren, maar vandaag was daarvan geen sprake. Pas bij Utrecht zag ik, bij het omhoogkijken, dat daar de lucht wat lichter werd.


Eenmaal op het werk en op de 5e etage aangekomen zag ik hoe mistig het was en heb ik nog even ongestoord van de gedempte sfeer genoten. Het heeft wel wat, zo'n mistige verstilling. Zeker als je er in alle rust en met een warme kop koffie van kunt genieten.

En hoe is jouw dag begonnen?

13 opmerkingen:

Natje zei

Dat is heavy als je in spanning op de uitslag wacht en je krijgt niks te horen. Ga je gelijk weer denken. Hopelijk krijgen ze gauw de uitslag. Liefs Natje xxx

Bolus zei

.. met een zelfgebakken boterham met kaas.

aargh zei

Hè jasses! Eigenlijk zitten jullie dus ook figuurlijk in de mist, geef mij dan de echte maar. Mooi sfeervol plaatje is dit.
Sterkte met duimen draaien!

Me! zei

Die van mij begon met een knallende koppijn en een hoop gesnotter...

ria zei

Zoals altijd met een mok koffie achter de pc ;-)
Ik hoop dat jullie gauw iets horen, dit is erg vervelend.

hanscke zei

Het is zoals je schrijft, heel vervelend als artsen ziek zijn. maar het kan gebeuren. Ik hoop dat het een goed teken is dat dit niet overgedragen is. Dat zal toch wel met zeer urgente gevallen gebeuren?

Rainbow Light zei

mijn dag begon met een polderwandeling in de mist met een opgaande zon, daarna een heerlijk ontbijtje met een warm kopje thee om bij te komen...

Rainbow Light zei

(het lukt niet om een reactie op 'getver' achter te laten.., dan maar hier).

Maareh.. balen joh die onzekerheid! Ik zal zeker licht sturen naar een ieder die er betrokken bij is voor moed, licht, liefde en kracht om het vol te houden. Stap voor stap alleen soms duurt een stap onverwachts lang.... Sterkte!!

Redstar zei

Ik moest vanochtend vroeg naar Zierikzee, en toen was het ook knap donker ja :-) vind het wel gezellig eigenlijk.. Niet op de fiets overigens zoals jij dat doet :-D

Ja, als je op nieuws wacht van een arts, is het dubbel zo hard balen als die zelf ziek is...

Roosnans zei

mijn dag begon met douche, ontbijt en een hoop gedoe met opgebroken wegen om op mijn werkplek in Leidsche Rijn te geraken....

Wat vervelend dat de uitslag nu wordt uitgesteld...het is toch al zo spannend.....

Mooie foto Martha!!

knuf

Pasula zei

Ook met mist, maar zo mooi als jij het vastgelegd hebt, zo mooi zag ik het niet. 1 voordeel: toen ik m'n rook uitblies verdween het in de mist... ;-)

Filosofietje zei

Ik kom weer eens achteraan hollen dus ik moet even terug denken hoe mijn dag eergisteren begon.

Dat was dus dinsdag en ja, nou weet ik het weer, dat was een veel betere dag dan maandag. Maandag was een verschrikking. ;o)

Ik blijf hard duimen voor je schoonvader. Ik denk dat het gewoon een regel is dat de neuroloog zelf de uitslag brengt na een dergelijke pittige ingreep.

plato zei

Mysterieus die verstilling. Alsof de wereld is gekrompen tot huiskamerformaat.