zondag 26 oktober 2008

Op verzoek...


Roosnans was nieuwsgierig hoe mijn uitzicht inmiddels zou zijn. Ze wordt op haar wenken bedient want voila, zover zijn ze. Heel even dacht ik dat de slopers zaterdag verder zouden gaan maar dat bleek loos alarm. Het was de papierkliko die in alle vroegte geleegd werd ;-)

Zoals het zich laat aanzien gaan ze maandag gewoon verder met slopen en verwacht ik, tegen de tijd dat ik thuis kom, dat de klus geklaard zal zijn.
Het is vreemd om steeds meer van de huizen aan de overkant te kunnen zien, een soort van gluren bij de buren. Ik kan bijna niet wachten om eindelijk van dat lelijke gebouw verlost te zijn. Zelfs nu ik zie dat de sloop een stukje privacy in onze tuin zal wegnemen.
Verder staat deze herfstige zondag in het teken van trommelen bij Auris in Zeist, lekker van 13.00 tot 17.00 uur uit mijn dak gaan in de ritmes en het samenspel van de diverse trommels.
Drumming rocks!

7 opmerkingen:

Me! zei

heel veel plezier dan vandaag met de drummers.

Redstar zei

Slopn is een echt vakkundig iets.. Een vak dus. :-D
Veel plezier met trommelen... Daar kan je wat ik kwijt :-)

Roosnans zei

ooohhh, valt nog mee, slechts een eerste gat dat er is geslagen.... grin! Maar dank voor de blik!

Veel plezier met drummen!
hug

hanscke zei

Het lijkt me heerlijk om naar harmonie toe te trommelen. Komt er voor dat gebouw ook iets inde plaats?

Pasula zei

Lekker uitzicht dan...
Nou ja, in elk geval is het leed gauw geleden. ben benieuwd of je nog lekker getrommeld hebt, kan heel bevrijdend werken.

Alice zei

En is het nu kaal, is alles weg of zijn ze nog een dag bezig?

Anoniem zei

Het zal nu wel weg zijn he. Wat komt er voor in de plaats?

Drummen, lekker even bezig met elkaar en jezelf. Drummen is als mediteren, denk ik.

(ik reageer niet naar mijn zin op anoniem, maar anders komt het er niet doorheen).

Plato