dinsdag 28 oktober 2008

Stuk, euh stokje...



Zes onbelangrijke zaken van mezelf noemen, dat is de opdracht die ik krijg in de vorm van een 'stokje' van redstar. Ik ben nog even op zoek gegaan naar de bron van dit stokje maar dat bleef steken bij Greetepeet want ntone, de persoon van wie zij het stokje kreeg aangereikt is even digitaal onbereikbaar.....
Het vreemde is als je gaat nadenken over wat onbelangrijk is in je leven, dat onderdeel toch aandacht krijgt en je het dus ergens wel belangrijk vindt, denk ik, euh?
Bij deze dus zes onbelangrijke aspecten van mikelodeon op een rijtje...

1. Allereerst hebben we daar het oeverloze geneuzel tijdens vergaderingen waarbij
2. al dan niet grote ego's met elkaar wedijveren en bijna continu het (saaie) woord voeren
3. Niet vergeten om hierbij te voegen de noodzakelijke politieke correctheid die hier voortdurend in praktijk gebracht dient te worden, al dan niet gepaard met de nodige 'massages' mocht je eens 'uitschieten'.
4. Het bezigen van terminologiën waarbij 'het ambtelijk ambitie document' toch wel een absolute kroon spant, wat is dat in godsnaam?
5. Poehee, het gaat me gemakkelijk af maar 'bestuurlijk gevoelig' liggen mag toch niet ontbreken op mijn lijst van onbelangrijke dingen
6. Ahum, een dag als vandaag, daar kan ik absoluut zonder voor het geval dat nog niet duidelijk was...

Je begrijpt dat ik met dit stokje vandaag het liefst om me heen had lopen rammen, maar ik ben beschaafd en welopgevoed en doe dat niet, hooguit gesel ik wat met mijn digitale pen. Ben dus niet echt in mijn nopjes maar wijt dat geheel en al ook vandaag weer aan de hormonen.
Het zij zo, het leukste deel van deze 'stokjes estafette' is natuurlijk het overdragen naar anderen. Hm, wie zal ik hier eens mee verrassen? Ik denk aan Wieneke, Roosnans, Coos, Ria , Filosofietje en Terrebel
Zo, ik vlieg verder op

13 opmerkingen:

ria zei

Ojee, een stokje :-(
Ik zal eens verzinnen, al lijkt het me niet makkelijk.
Jij hebt het mooi smanegevat zo.

Roosnans zei

Ojee, een stokje.... ik kom niet verder dan 5 doorgeefluikjes...oeps

Geweldig stukje... kan me je gruwel van vandaag helemaal voorstellen!!! Sterkte er mee!

Me! zei

Dat klinkt als een uitermate saaie ambtelijke bijeenkomst.

Wieneke zei

Hm, ik ben niet zo voor stokjes, behalve dan om planten mee te stutten, maar omdat jij toch wel een speciale kleeg bent, bewaar ik hem ...en denk er over na.

Mikelodeon zei

@ Ria; ik krijg op slag weer goede zin van jouw 'smanegevat'

@ Roosnans; je kunt 'm ook lekker aan een onbekende geven (gnagna) of het gewoon bij 5 houden of er lekker helemaal niets mee doen :-)

@ Me; ik heb nog wel mijn uiterste best gedaan om het een beetje smeuïg te brengen, tsss

@ Wieneke; je mag er natuurlijk altijd een stokje voor steken en staken maare wat is 'kleeg'? en een speciale nog wel :-)
Of izzu ook van de ambtenaren soms?

Redstar zei

Nah, je hebt het toch nog gedaan :-D ik vond je nogal paniekerig overkomen. Maar je hebt je er door heen geslagen..

geertje zei

Ach, dat stokje lijkt me erg onbelangrijk... 5x onbelangrijk zelfs...;-)

Terrebel zei

Een stokje!? Dat is lang geleden! Ik zal de denkradertjes eens even aan het werken zetten. In m'n dromen...

Geef me twee dagen. Okee?

Mikelodeon zei

@Red; ik ben even niet helemaal mezelf, dat moge duidelijk zijn. Misschien later hierover meer als ik mezelf weer wat beter 'in het snotje' heb

@ Geertje; jij herkent vast wel het een en ander en het is idd zooo onbelangrijk :-) en toch verdien ik er mijn brood mee :-( pfffff

@terrebel; tuurlijk, ik geef je alle tijd die je nodig hebt

Pasula zei

lekker stukje eh stokje toch geworden he. Ja daarom was mijn stukje/stokje ook zo vaag, niet belangrijk dus ;-)

Wieneke zei

Een kleeg is een zeer snel uitgesproken collega, maar lief bedoeld, hoor. Ik ben nooit in mijn gansche lange leven (kuch) ambtenaar geweest en dat wou ik heel graag tot aan mijn laatste snik zo houden.

Lin's ding zei

jaaaaa, het is allemaal de schuld van de hormonen...die houden we er in! Verder zie ik je al voor me met je stokje om je heen meppend..hihi..

Filo zei

hahaha, mijn leven bestaat momenteel alleen maar uit onbelangrijke dingen.. waar ik overigens ontzettend druk mee ben
:-( Ik sla even over, mag dat?

Ik zou zeggen: Steek er een stokje voor dat de hormonen met je op de loop gaan :o)