dinsdag 14 oktober 2008

Uitwaaien...


Vandaag heerlijk met lief naar het strand geweest en het was er een heerlijke dag voor. Strakke blauwe hemel en een heerlijk warm zonnetje. Eigenlijk zo simpel, je pakt wat krentebollen in en een flesje water en gewoon gààn.
Moesten we vaker doen, gewoon lekker samen weg :-)
En morgen? Morgen ga ik weer in het gareel en lekker aan het werk. Het is herfstvakantie, ik verwacht geen drukke werkdag maar goed, je kunt het nooit helemaal zeker weten.
Uitgewaaide groet.

14 opmerkingen:

Lin's ding zei

goed idee van jullie...fijn genoten dus van jullie samen..lekker hoor.

Wieneke zei

Even meepakken, zeggen wij altijd. Maxim ziet er ontspannen uit, zelfs terwijl de zee achter hem leegloopt hahaha.....

Mikelodeon zei

@ Lin; ja, ik hoop dat voor jullie ook wat rustiger tijden aanbreken

@Wieneke; Hihi, op de een of andere manier heb ik geen timmermansoog maar ik zie wat je bedoelt ;-)

aargh zei

Heerlijk was het hè! Ik ben even het bos in geweest in mijn uppie, toch even lekker!

NickN zei

Ja daar is een mooie dag voor geweest, lekker warm echt weer om van te genieten

ria zei

*zwaait vrolijk trug*

geertje zei

Ik wou dat ik een zee had in mijn achtertuin... zucht...

Terrebel zei

Herfstvakantie? Hier volgende week pas en dan is het vast geen mooi weer meer...*zucht*

Redstar zei

Jullie wonen er natuurlijk niet heel erg dichtbij, maar het is echt heelijk om elke dag te doen.. :-D

Roosnans zei

heerlijk is dat toch, zo lekker uitwaaien aan het strand! goed plan...jaloers van te worden!
Scheve zwaai terug! hug

Natje zei

Heerlijk, waaien aan het strand! Kan ik echt van genieten! En familietijd is nooit mis! Kun je niet vaak genoeg doen toch?`Liefs Natje xxx

Bolus zei

vamos a la playa!

plato zei

Mooie foto. Nou een van jullie samen. :-)

Lekker he, zo'n dagje zee. Kan je veel misere bij achterlaten.

Filosofietje zei

Dagje strand met ..... krentebollen! Helemaal goed die combinatie! :o)