maandag 24 november 2008

Before and after...










KLIKKERDEKLIK
De werkdag vloog voorbij en ik heb werkelijk mijn best moeten doen om ook nog een middagpauze in te lassen. Voordat ik het wist was het al 14.45 uur en tijd om te vertrekken. De weergoden waren mij wel zeer gunstig gestemd en de hele terugweg heb ik in een lekker zonnetje kunnen fietsen. Daar krijgt een burger op slag weer energie van :-) Of ik vrijdag nog zo blij rondhuppel is natuurlijk wel de vraag :-)

Zo kan ik je ook de grote leegte laten zien die het gesloopte brandweergebouw heeft achtergelaten. Het is nog niet duidelijk wat de gemeente nu wil, maar aan de bewoners is zwart op wit enkele jaren geleden toegezegd dat het niet bebouwd wordt. De tijd zal het leren maar we zijn alert ;-)

Op de foto is eveneens een werkloze boodschappenbezorgwagen van onze voormalige buurtsuper te zien. Er wordt momenteel hard gewerkt aan de nieuwe winkel waar de welbekende grootgrutter AH zijn intrek zal nemen. Mij maakt het niet zoveel uit welke supermarkt er zit, als ze maar biologische producten hebben.

De aftrap van deze week is in elk geval goed begonnen.
Vrolijke groet

12 opmerkingen:

Natje zei

Ziet er inderdaad een stuk beter uit. Ik verbaas me hier eigenlijk over het feit dat er nu zoveel producten "biologisch" zijn... zelfs hondenkoekjes. Dat gaat mij een beetje te ver. Vindt het soms erg ongeloofwaardig. Natje xxx

marjolijn zei

Ja, in een zonnetje naar huis fietsen heeft wel iets.
En je uitzicht thuis ziet er nu wel veel beter uit, dan met dat gebouwtje, ik duim voor je dat het zo mag blijven.
Nu lekker genieten van een lange avond.

Alice zei

Hier scheen ook een heerlijk zonnetje op de verdwaalde sneeuwplekken die nog over waren van het pak dat gisteren viel. Ik denk dat je nu wel een heel wat beter uitzicht hebt. Hoop voor je dat het zo blijft.

Roosnans zei

zo, dat heeft een aardig gat geslagen daar, lijkt me een mooi plekje voor een park met speelplek...of zo, iets groens in ieer geval!
knuf

Lin's ding zei

een goed begin is het halve werk...

Soofy zei

Achter mijn huis is een grasveldje met eikenbomen. Als het snikkerdesnikheet is zitten we in kleine groepjes of ik alleen met een boek, af te koelen onder de diverse bomen: stoeltje en tafeltje dekje erbij... zoiets groens zie ik voor jullie wel zitten. Dit plekje smeekt om iets van natuur

Thérèse zei

Wat sportief hoor! Ik weet natuurlijk niet hoe ver je moet fietsen, maar toch...
Het zou inderdaad mooi zijn, als er een mooi aangelegd parkje kwam.

Me! zei

Wel een beetje kaal zo, maar het zou een mooi plantsoen kunnen worden.

Redstar zei

Het was vandaag heerlijk weer. Oké, alleen in de middag dan :-)
Wat een ruimte heb je daar opeens zeg.. Dat zou niet verkeerd zijn als dat zo bleef..

Plato zei

AH heeft biologische producten. Dat wel....maar ze zijn ook aardig duur. Altijd handig als er nog ergens een alternatief zaakje in de buurt is.

Terrebel zei

De gemeente zegt iets toe aan de bewoners? Enige achterdocht lijkt mij op z'n plaats...Helaas ben ik door ervaring ietwat wantrouwig in dit soort zaken. Eigenlijk moeten de bewoners de gemeenteraadsleden elk jaar opnieuw helpen herinneren aan hun beloftes. Hier in het stadsdeel bleken de tijden ssn vergadering gedane toezeggingen een paar jaar later zomaar verdwenen te zijn uit de notulen. Ik vind dat verdacht...

ria zei

Een stuk beter zo! Hopelijk gaan ze er niets voor in de plaats bouwen. Vandaag weer zon! Tenminste hier ;-)