zondag 9 november 2008

Nieuwe URL...

Al sinds maart 2008 broed ik op een ander internetadres. Voor een groot deel omdat ik soms niet zulke aardige anonieme reacties kreeg en ik toch met voor- en achternaam genoemd werd in de vorige Url en vrij open blogde over mijn zieleroerselen.
Daarnaast heb ik in maart besloten de door mijn ouders gegeven voornaam weer in gebruik te nemen en stoorde ik me aan de oude voornaam in de oude Url. Met deze nieuwe Url 'mikelodeons' klopt het weer meer. Van alles wat dus net als mijzelf ;-)
Helaas is bij deze verhuisactie de lijst met linken verdwenen. Ik doe mijn uiterste best om alle linken weer in ere te herstellen maar check even of je ertussen staat en laat me je adres even weten. Nou zoals je ziet ben ik nog niet aan het luieren toegekomen maar we hebben vanmiddag nog...
Kan ik je ook mooi nog even attenderen op mijn nieuwe (nog niet zo populaire) toevoegsel om dit blog te volgen., staat aan de rechterkant. op dit moment heeft alleen rainbow light zich 'ingeschreven' maar zij heeft een afgeschermd blog. Je kunt je zowel anoniem als met avatar (of hoe heet zoiets) aan melden. Als ik het goed begrijp werkt het als een soort van 'Feed'. Ik ben ook eigenlijk wel benieuwd wat je ervan vindt, als het niks is haal ik 'm gewoon weer weg. Nou ben benieuwd...
Bedrijvige groet!

15 opmerkingen:

Terrebel zei

Leuk zeg, dat Volgers-dingetje-toevoeging-gadget.

Veel plezier met de nieuwe URL!

Me! zei

Ik heb het eens aangezet. Je kunt het ook zo weer verwijderen zag ik.

Redstar zei

Ik heb je in de rss staan, en vind dat wel goed eigenlijk ;-)

marjolijn zei

Veel plezier met je nieuwe adresje.
En een rustige, luiermiddag nog voor je.

ria zei

Ik zie niet veel dingen die anders zijn hoor, en je staat in de Feeds, dus voor mij verandert er niet zoveel.

Alice zei

Veel succes met je nieuwe blog

Natje zei

Hej, mooie nieuwe link hoor, maar er is niet veel veranderd :-)
Die volgers niks voor mij, heb geen google account. Natje xxx

Mikelodeon zei

@ terrebel; ja, ik zag dat jij 'm ook had geïnstalleerd

@ me!; ik ben benieuwd ook hoe je een melding krijgt dat er een nieuw blogje is...

@ Redstar; ja daar snap ik nou weer niets van RSS en FEED, ik snap wat ze ermee bedoelen maar hoe je het moet instellen??

@ Marjolijn; hihi, nou weinig luieren hoor, ik moet daar toch wel een beetje voor 'in de mood' zijn ;-)

@ Ria; mooi zo, ik mis nog wel enkele adressen maar dat komt vast wel goed :-)

@ Alice; het is niet zozeer een nieuw blog maar een nieuwe meer passende Url. maar ja das peanuts natuurlijk ;-)

@ Natje; oeps, dat klinkt bijna alsof je teleurgesteld bent ;-) Ik ben erg tevreden over de looks en inhoud maar wilde al een hele tijd van de naamsverbintenis af en iets anoniemer worden, dat was eigenlijk mijn drijfveer.

hanscke zei

Ja, dit zat er al aan te komen. Ik kan me er alles bij voorstellen. Ik maak van tijd tot tijd mijn rondje en daar laat ik het maar bij

Roosnans zei

Heb je adres in mijn linkjes lijst maar meteen gewijzigd, dus komt helemaal goed. Schrok al zeg, gerustgesteld dat je dus niet bent verdwenen..... fijne avond nog!
grtzzz

Martine zei

Ik heb je link aangepast.
Die aanmelddingetjes zijn alleen van bloggers van dezelfde club?

Bolus zei

Ik zal de url maar aan gaan passen!

Pasula zei

Bij mij sta je ook al in de rss dus het is niet nodig, ik zal binnenkort je link even wijzigen op m'n log.

Anoniem zei

Nou, dan ben ik nu hier. Het verschil is niet te merken dus ik vind het best. Veel succes hier.

Ik ga meteen je link even veranderen. De mijne is al bekend, zie ik.

Wat jij nog niet weet is dat ik mijn webloggers een verzoek doe. Ik ben benieuwd wat je daar van vindt.

Veel succes hier :-)

Groetjes van Plato.

Min zei

Nou dan volg ik je vanaf nu dus hier.