zaterdag 22 november 2008

Pancake party...


Het werd een gezellige avond waarbij mijn bijdrage slechts bestond uit het aanwezig zijn en een klein oogje in het zeil houden. De pannenkoeken werden met vaardige hand gebakken door de oudste van de drie kinders waar ik een avondje mocht vertoeven. Ik heb zowaar een actiefoto kunnen maken om te kunnen staven dat er met vaardige hand een pannenkoek omgegooid werd. Dat ze er ook naast vielen en geklieft op de rand van de koekenpan terecht kwamen zal ik hier verder met geen woord over reppen. De sporen spraken voor zichzelf op de kookplaat ;-)

Deze zaterdag was verder extreem rustig. De katten waren een beetje opgewonden door de sneeuw en renden door het huis en Foster heeft zelfs op zijn oude dag nog achter zijn staart aangezeten wat zeer komisch was. Een zeer relaxte dag waarin ik ook nog even van de zon heb genoten die die royaal de woonkamer binnenscheen. Mijn vitamine D gehalte is weer op peil.
Relaxte groet!

13 opmerkingen:

Lin's ding zei

lekker hoor...zowel de pannenkoeken als de relaxte dag...hier werd geknutseld aan de surprises i.p.v een bezoekje te brengen aan de open dag in Utrecht en Amersfoort...helemaal niet verkeerd.

Terrebel zei

Mjammie!
Hier zaten wij vandaag aan de sperzieboontjes met gebakken aardappeltjes en Hemaworst. Ook lekker.

Soofy zei

Ben je echt alleen maar aanwezig geweest?
Ieder zou volmondig zeggen dat voor wat, wat hoort. En wat voor een had je?
Laat ik je niet met je herinnering plagen :-( of :-) ?
Heel fijne avond

ria zei

Prachtige actiefoto! En lekker ook! Jammie, doe mij maar met spek ;-)

Redstar zei

Dat is een knappe 'photo of action' :-) Pannenkoeke zijn toch altijd wel weer lekker om te eten.. Ik heb in een grijs verleden, toen ik nog studeerde, in een pannenkoekenhuisje gewerkt om wat bij te verdienen. Van die grote pannen.. dat was nog eens leuk om te doen..

Mikelodeon zei

@ Allen; het was een spekpannenkoek en ik heb er niet één genuttigd. Niet omdat ik ze niet zou lusten maar omdat het jongste telg er wel pap van lustte. Hij heeft er acht opgegeten...Meer een geval van - uit eigen mond gespaard dus ;-)

Me! zei

De volgende keer als je pannenkoeken hebt kom ik bij jou eten...

marjolijn zei

Heerlijk, spekpannenkoeken, ja dat zal een waar feest geweest zijn.
Leuke foto..!!
En is het na het bak feest en de volle buiken ook weer goed gekomen met de keuken..??
Fijne zondag.

Pasula zei

Pannekoeken, zon en sneeuw... een heerlijke combi! (en een beetje poedersuiker).

Wieneke zei

Mmmm, pannenkoeken. *gaat in kast kijken of er nog een pak pmeel staat*

hanscke zei

het relaxvirus heeft kennelijk even toegeslagen. Ook ik voel me sinds weken in een heel realxte bui.

plato zei

Lekker die pannenkoeken. Heel of in stukjes, ach het maakt niet uit. En bovendien...het ging om de gezelligheid. Vandaag is het hier erg relaxed.

Roosnans zei

heerlijk dagje! lekker hoor, die pannenkoeken!
grtz