vrijdag 28 november 2008

Pssst, zachtjes...

Updeet van de update....
Ik ben zeer wel geslaagd op mijn diep geheime missie bij een fotozaak, heb een heerlijke frisse neus gehaald. Win win dus, nou nog even wat rijmen en dichten.
C U LATER...

Update:
Dank voor de nuttige tips en linkjes. Ben al vanaf 7 uur op internet aan het surfen en spring zo op mijn fietsje naar Utrecht. Wordt vervolgd ;-)

Ik zoek een sinterklaas cadeau voor mijn lief. Hij wil graag een loep, geen klassieke met een steel maar een soort van schaal loep. Nou ben ik al een poosje aan het tobben en piekeren maar waar kan ik nou zoiets kopen? Iemand een idee?

13 opmerkingen:

Lin's ding zei

klinkt spannend, maar helaas geen idee

marjolijn zei

Misschien bij een goede opticien

Soofy zei

Is het zo´ń klein dingetje dat juweliers gebruiken als een lorgnet?
Misschien helpt het als je weet waarvoor hij het kan gebruiken?
Maar ik heb wel alvast een item om te onderzoeken: vingerafdrukken van mijn linke broeder..!

Roosnans zei

geen idee! helaas....
Fijn weekend!
grtz

Martine zei

Een opticien was ook mijn eerste gedachte. En anders weet die vast waar je wel moet zijn.
*fluistert enthousiast* Wat een leuk kado!

aargh zei

Ik heb mijn P even ingeschakeld.
Duitse webwinkel:
http://www.optical-systems.com/ff_search_result.php/keywords/lupe/grid/1/page/3/minSimi/8975
En dan nog deze,die heeft van alles en in Utrecht zijn wel dealers
http://www.mitutoyo.nl/Index.asp?Sprache=NL&Menu=V
Is wel even zoeken op die site.

Soofy zei

Ik keek nog ff weer, begaan met echtgenotenleed gna gna, maar het doet ook denken aan een lens voor dure camera´ś

aargh zei

Nog een.
http://www.benel.nl:80/categorie/4/loupen.html

geertje zei

Ik dacht ook meteen: googlen, internet, moet ergens op dat www wel te vinden zijn...
Succes!

Me! zei

Waarschijnlijk bij een goede postzegelhandelaar.

Plato zei

Ik zwijg.....mij hoor je niet....maar het is wel een origineel cadeau.

Moet je niet gewoon bij een fotozaak gaan kijken? Of bij een instrumentmaker?

Redstar zei

Ja, wat Me zegt, maar ook minder goede verkopen ze wel. Of een hobbyhuis of zo...

Rainbow Light zei

postzegelwinkel, fotozaak of googlen inderdaad. Succes!!!