woensdag 12 november 2008

Week van de kat...


Althans, volgens Thérèse, die al voor de derde achtereenvolgende keer iets liefs over Koos de kat schrijft. In huize Mikelodeon is het elke dag feest voor de harige jongens en dit huishouden lijkt wat katten betreft wel enige aantrekkingskracht uit te oefenen. Hadden we enige tijd geleden een Goudlokje daar zijn inmiddels alweer drie andere jonge poezen bijgekomen en allemaal willen ze meeëten.

Inmiddels hebben we onze eigen jongens geïnstrueerd wat alerter op het brutale jeugdige kattenvolk te zijn want het liep de spuigaten uit.
Nu zitten onze eigen jongens om de beurt aan de binnenkant van het kattenluik met opgeheven poot, klaar om bij de minste beweging van buiten, met hun poot op het klepje te slaan. Dat hierbij, al dan niet bedoeld, vaak de eigen huisgenoot getroffen wordt, mag de klepperpret niet drukken.

Klepperende groet ;-)

9 opmerkingen:

Roosnans zei

het is toch ook niet te geloven, eerst slaan en dan kijken...probeer ik mijn zoon netjes op te voeden, slaan jouw katten zomaar door......
grin
terugklepperende groet!!

Redstar zei

Hier is het ook elke dag feest voor de beesten.. Geen uitzondering :-)

ria zei

Het zijn gewoon speelkameraadjes, laat ze nou maar gewoon binnen ;-)

Me! zei

Een van die van ons slaat echt hard...

Alice zei

Mijn kat zal blij zijn metd e week van de kat. Extra snoepjes en kattenmelk en hij heeft al een mooi oranjerood dekentje gehad om op te slapen.

marjolijn zei

Dat is dus een heus kattenfeest deze week,

Veerle zei

ow dat lijkt me supergrappig om te zien! Straks zijn ze allebei hartstikke bang om door dat luikje te gaan en kun jij weer deuren gaan openen enzo...

Thérèse zei

Grappig die katten van jou: er zo maar op los meppen.
Bedankt ook voor de link. Groetjes

Anoniem zei

Ik houd het toch maar op géén kattenluikje. Ik doe de deur wel eens extra open. Het stikt hier nl. van de katten.

Plato