donderdag 4 december 2008

AH erlebnis...


Even een kort blogje want het heerlijk avondje is gekomen. Over luttele momenten vertrekken lief en ik naar schoonouders om daar met schoonbroer, -zus en nichtje het sinterklaasfeest te vieren. Ik heb er, ondanks eerder geuite bezwaren, toch wel zin in en dat dankzij jullie reacties op een eerder blogje hierover.
We gaan eerst gezellig met elkaar eten en daarna mogen we om de beurt een greep in Snikolaas zak doen.
Maxim heeft zich uitgeput in allerhande gedichten dus zal er ook het nodige gelachen worden want hij is de beste en leukste rijmelaar die ik ken en ik ben niet bevooroordeeld ;-)
Morgen zal ik laten weten wat hij allemaal heeft meegebracht. Van rijmen en dichten van mijn kant is overigens niet veel gekomen, wat kleine flodders zo hier en daar, het zij zo.
Behalve dat voor ons dit heerlijke avondje is aangebroken, is ook vandaag de feestelijke opening van onze nieuwe buurtsuper. De winkel ziet er heel erg mooi uit en ik verheug me er al op hier morgen eens uitgebreid te gaan shoppen om de geslonken voorraden van afgelopen weken weer aan te vullen ;-)
Gretige groet!

11 opmerkingen:

Me! zei

Wellicht hoef je na sinterklaas niet zoveel meer aan te vullen...

Hermieneke zei

Hé, bij ons ook zo'n zelfde nieuwe buurtsuper geopend gisteren. Kregen nog een gratis appeltaartje, mmmmm.
Ik ben benieuwd naar je logje morgen, hoe het heerlijk avondje was!

marjolijn zei

dan zul je nu vast al bezig zijn aan het heerlijk avondje, heel veel plezier!
En ook voor morgen als je gaat scharrelen bij de nieuwe buurtsuper.
de voorraad zal weer heerlijk aangevuld worden en hoef je vast niet meer mis te grijpen.

Lin's ding zei

zo zo ...bij AH zijn ze er klaar voor zo te zien...enne heel veel plezier vanavond. Ik ben benieuwd naar je verhalen. Wij vieren pakjesavond dit jaar op z'n Vlaams: op 6 dec. Wij wachten dus met smart.

ria zei

Veel plezier! Je bent er al natuurlijk. We horen het wel morgen :)

Thérèse zei

Toch wel heel leuk eigenlijk. Ik ga het 't volgend jaar ook weer eens doen of héél misschien nog a.s. zaterdag,overmorgen dus.
Ik hoop dat je heel veel plezier hebt.

Pasula zei

Heerlijk avondje zal dat worden Mike, geniet ervan! (mijn dichtinspiratie moet nog komen, ik wil wedden dat er hele fantastische kerstrijmpjes gaan komen ;-))

geertje zei

Geniet ervan Martha! Ik doe er niets aan, maar denk wel met veel genoegen aan vroegere avondjes met de familie terug.

plato zei

Ha, een nieuwe buurtsuper. Alleen jammer dat het wel de duurste van allemaal is. Eigenlijk horen ze concurrentie te hebben.

Heel fijne Sinterklaasdag gewenst.

Alice zei

Wij hebebn sinds enige tijd ook zo;n nieuwe AH, Heel lief blauw allemaal, maar je betaalt je ook blauw, daarom shoppen we toch maar bij de concurrent ook al is die verder weg.
Fijne klaasavond

Roosnans zei

fijn Klaasavondje is gekomen!
Veel plezier!
grtzzz