woensdag 3 december 2008

Ander uitzicht...

Van overbuuf H kreeg ik haar uitzicht op ons plantsoentje per mail toegestuurd. Zou het komen dat zij vanuit een andere positie de foto maakt of is het zicht richting ons huis nou zoveel mooier? Ik vind het een mooie foto in elk geval, mooier dan de exemplaren die ik gemaakt heb.
Verder wist deze buuf mij te vertellen dat enkele jonge kinderen uit onze buurt op de werf wat speeldingen mochten uitzoeken om te plaatsen op de grote lege plek. Ze hebben onder andere voor een draaimolen gekozen. Er is in elk geval plek zat voor nog wat leuke speeltoestellen. Ook is mijn ongerustheid inzake de invulling van ons pleintje wat weggenomen maar het kan geen kwaad de heren en dames van de gemeente in de gaten te houden, en ja, dat mag ik zeggen :-)
Alerte groet!

8 opmerkingen:

plato zei

Het ziet er nog wat kaal uit. Hebben jullie geen wijkcomité zodat jullie kunnen meepraten over de invulling?

marjolijn zei

Dus ook hier wordt jouw uitzicht mooier..!!
Je boft toch maar.
Veel kijkgenot he!!

Soofy zei

Ik zie..ik zie.. meer speelplezier..een vijvertje met eendjes..het door mij gewenste bomenbosje..omzoomd met wilde bloemen..enne..

Alice zei

Het veldje mag ook wel een opknapbeurt, waarom verenigen jullie als buurt niet even om jullie wensen aan de gemeente kenbaar te maken. zo'n plek kan heel goed heringericht worden, lijkt me.

Filo zei

Had ik vandaag eindelijk eens tijd om je blogs te lezen, was je weg! Ik schrok me rot, wil je dat aub niet meer doen? ;o)

Mooi uitzicht dit! Ook dat van je werk op de 13e. Ruim, ruimer ruimst :o) Ik kijk op het werk uit op een overjarige caravan verkoopplaats. Niet ruim en vooral niet mooi. Jij boft maar!

ria zei

Dus jij woont daar in één van die twee huisjes? Wat leuk om dat nu ook eens te zien :-)

Redstar zei

Het gras ziet er vanaf de buren altijd groener uit.

Me! zei

Dat wordt nog een complete kinderkermis daar...