maandag 8 december 2008

Daarizzeweer...


Wat vond ik het moeilijk om van de laptop af te blijven, ietwat verslingerd ben ik dus duidelijk wel... Lief overigens om jullie reacties te lezen, dank daarvoor!
Afgezien van het slechts één keer per dag checken van de mail ben ik niet achter de pc geweest. Wat de sores veroorzaakte is volgens mij duidelijk. Een foute houding thuis aan de keukentafel waardoor ik teveel met opgetrokken armen en schouders achter de laptop zit. Ik heb een totaal andere inrichting geopperd maar Maxim is duidelijk en wil alleen investeren in een andere en hogere stoel. Hm, nou ja ik heb het geprobeerd ;-)

Onze Sinterklaas was gezellig en ik heb leuke mooie en nuttige cadeautjes gekregen en een flinke veeg uit de pan dat ik wat huishoudelijker moet worden. Gelukkig is de Sint alweer weg, stel je voor zeg dat ik zou moeten gaan stoffen en stofzuigen :-) haha!

De nieuwe werkplek op de dertiende bevalt uitstekend, ik zit erover te denken om mee te doen aan de friday sky watch maar goed het is pas maandag. Denk trouwens niet dat ik de hele dag hier uit het raam staar maar het idee alleen al dat er een uitzicht is vind ik heerlijk. Dat sombere bruine dak was altijd een bruine vlek heel storend op de achtergrond, dit uitzicht geeft lucht en brengt licht :-)
Luchtige groet!

14 opmerkingen:

Soofy zei

Heb je gemist Martha, ook op alle niveau´s. Voorzichtige knuffel van mij

Wieneke zei

Nouhou, als je dit soort foto's gaan bijdragen aan SWF, dan kan ik er wel mee stoppen, Martha :-) Maar ik ben blij dat je een nieuwe stoel van Maxim krijgt, want verkeerd zitten bloggen is niks. Een nieuwe inrichting......tssssk, in deze barre tijden? Hoe kom je erop? ;-)

Me! zei

Met een hamer en wat planken kun je al een heel eind komen...

Roosnans zei

camera naast je op je bureau laten liggen, ik denk dat er nog veel meer mooie plaatjes gaan komen om te schieten!! Net als deze.
hoop dat je snel weer opknapt!
warme knuf

Redstar zei

Koop voor thuis een lekkere bureaustoel Voor *kuch* 100 euro *kuch* heb je iets wat echt goed is voor je lichaam! Je uitzicht is prachtig te noemen.

plato zei

Zo snel als bij jou een wens vervuld wordt, eigenlijk toch niet te geloven?

En wat Redstar zegt klopt hoor. Een lekkere stoel verdien je toch wel. Doe maar, moet je voor jezelf over hebben.

Superferd zei

Wat een heerlijk uitzicht!
Heb tijdelijk zo'n Asus-dingetje te leen gehad maar kon maar niet wennen aan dat toetsenbord...
De desktop heerscht!

hanscke zei

Ja, ik ken de kwaal. Verkeerd zitten is mij toen gezegd en ik zit nu actief! Is een stuk beter.

Thérèse zei

Haaaa, als ik het al niet dacht; lang wegblijven enzo is niks voor jou.
Ja, of het die stoel wordt of een totaal nieuwe inrichting, dat zoeken jullie maar uit. Succes met je log en geniet van het uitzicht.

marjolijn zei

Welkom terug,
Ja, een goede houding is wel van belang, zeker op je werk,
Geniet maar van het uitzicht he!

Lin's ding zei

wauw wat een mooie kleuren zitten er in jou lucht geverfd...fijn dat je er weer bent.

Alice zei

Laptops zijn ook niet geschikt om veel achter te zitten. Misschien kan je beter een echte pc ergens in huis neerzetten en de laptop alleen voor het hap en snap werk houden.

Maar fijn dat je weer terug bent en geniet maar van je uitzicht. nu het kan.

ria zei

Fijn dat het weer wat beter gaat. Ik heb ook altijd iets om mijn voeten op te leggen, dat zit je vanzelf wat meer ontspannen.

Bolus zei

Mooi plaatje! (enne.. in het verlengde hiervan ligt RSI en dat is geen pretje..)