woensdag 31 december 2008

Gezellig hé...


9 opmerkingen:

marjolijn zei

Ja, dat ziet er knus uit, maar dat zal het bij jou ook vast en zeker zijn.
Fijne jaarwisseling he en vooral alle goeds voor het nieuwe jaar.
Dikke kus.

Me! zei

Dan wordt ik liever oud achter mijn PeeCeetje...

Anoniem zei

zo vond ik oudjaar het mooiste, de klok tikt, uren dagen maanden jaren, buiten schuifelen de kergangers voorbij, lawaai maken deden we met pannedeksels en een rateltje en NERGENS VUURWERKVERVUILING. Maar vanavond verdwijnt de hele randstad onder de stiklucht.
fialas

ria zei

De gezelligheid straalt ervan af :-)

Soofy zei

Als het zoo laat is, hoef ik deze partner niet hahaha

Pasula zei

Hahaha errug ;-)

Mikelodeon zei

@ Marjolijn, haha nou ik hoop nooit zo mijn dagen te slijten hoor ;-)

@ Fialas; is een mooi beeld wat je daar schetst

plato zei

Gezellig stelletje...en dan nog die heerlijk waterketel er bij....nee, dat kan niet stuk.

Ach...de goeie ouwe tijd.....

Roosnans zei

heerlijk zure blik....gelukkig vliegt de tijd hier echt!
grtzzzz