dinsdag 23 december 2008

In de wolken...

Vandaag heb ik de uren die ik gewerkt heb het afgelopen jaar eens goed bekeken en in plaats van dat ik 2 dagen in de min sta, heb ik zelfs nog 2 dagen vrij tegoed in 2008.
Morgen ben ik dus onverwachts vrij en dat geeft me een heerlijk gevoel. Een mooie meevaller dus, net als mijn salarisstrookje ;-)
Ik wil nog niet te vroeg juichen maar het lijkt erop dat ik een gratificatie heb gehad of ik heb een loonsverhoging gemist het afgelopen jaar. Mijn nieuwe aanwinst in de vorm van mijn laptopje kan ik er in elk geval prima van betalen ;-)
Ik loop dus met mijn hoofd in de wolken. Niet zo moeilijk trouwens vandaag want het was erg mistig en ik heb enkele zeer fraaie plaatjes mogen schieten waarvan bovenstaande er één van is ;-)

Luchtige groet!

14 opmerkingen:

Me! zei

Dat ziet er zeer mystiek uit... En dat met al die leuke meevallers. Dat moet een prima kerst worden.

marjolijn zei

Dat is allemaal leuk zo voor de kerst.
Heerlijk, voor je.
Mooie foto, ja het was een klein wereldje vanmorgen he.

Martine zei

Ja, zo zijn die wolken moeilijk te missen.. Wat een vrolijke berichten allemaal hier. Ik vind het overigens geweldig hoe je uitzicht er toch steeds weer totaal anders uitziet

Lin's ding zei

wat is ie moooooooi zeg!

Thérèse zei

Leuk, een onverwachte vrije dag! Extra genieten zeker?
Wat een mist bij jullie. Hier valt het tot nu toe wel mij.
Ja, dat laptopje met die kat erachter; heeft hij het inmiddels door?
Ik ben deze dagen zo blij dat er nog mensen zijn die loggen; veel zijn met reces verdorie!!!
Groetjes Th.

Soofy zei

Geweldig nieuws! Je verdient het ;-D geweldige foto ook! Nu nog geweldig genieten. X

plato zei

Dat is een goeie opsteker, Martha.

En wat een prachtige foto heb je daar staan. Een klasse-kiek.

Volgend jaar interviews hoor. Dat is beloofd.

Ik wens je hele fijne dagen.

aargh zei

Wowwww, wat een schoonheid!!!
Met die toren kun je wel een boek vullen geloof ik, maar dit plaatje is echt prachtig, iets voor een sprookjesboek!

Redstar zei

Alle reden om blij te zijn inderdaad. Dat moet een goed gevoel geven :-)

Rainbow Light zei

Geweldige foto weer zeg! Kun je ze mogelijk insturen voor een expositie?
Fijne feestdagen en heerlijk zo'n meevaller financieel ;-) geniet ze van je extra vrije dag.

ria zei

Heerlijk zo'n meevallertje :-)
Je foto is prachtig! Jij treft het maar met zo'n uitzicht! ;-)

Min zei

Ook ik had een meevaller bij het salaris en net was ik veel minder geld kwijt voor de kerstboodschappen.
Daarvan was ik dus ook al in de wolken.
Hele fijne dagen gewenst!

Alice zei

Lekker positief nieuws, dat kan je wel eens gebruiken. Hele fijne feestdagen en veel mooie sfeermomenten.

Roosnans zei

Zeer niet verkeerd wat ik hier lees! Mooi plaatje!
Hebben maandag nog naar je gezwaaid, mams, lin, eline en ik... vanaf de oude gracht....Dit uitzicht is in ieder geval wondermooi!
hug