woensdag 24 december 2008

Kerstavond...


Alle boodschappen zijn binnen, de winter mag komen en zelfs langdurig ingesneeuwd raken is geen probleem. Ik ben al volop voorbereidingen voor het kerstmaal aan het maken, de familie van lief komt een vorkje prikken.
Op het menu staan:
Alle gekheid op een stokje
Hoe heter hoe beter
Zoete herinneringen
Niet dat bovenstaande je veel wijzer zal maken, ik houd wel van een beetje mysterie ;-) het is in elk geval absoluut vlees- en visloos.
Wel is alles eerlijk en met de hand bereid dus niets uit pakjes of blikjes.
Het koken voor wat meer personen vind ik een heerlijke uitdaging.
Genoeg voor nu, fijne avond en gezellige dagen gewenst.

Bezige groet!

11 opmerkingen:

Me! zei

Wellicht is dat niet eens zo slecht om eens een paar dagen afgezonderd te zijn van de rest van de wereld...
Ik wens je een paar hele fijne dagen toe.

Roosnans zei

de geuren komen me al tegemoet...hoop wel dat je nog een keer gaat onthullen wat er te happen valt....
hug!

Soofy zei

Het klinkt veelbelovend! Wordt er met stokjes gegeten, met de handjes of is het soms een "vorkjesplant" op je foto? ;)
Je voorgerecht zal wel geen soepje zijn ;-D Heel fijne, warme kerstdagen toegewenst,

Thérèse zei

Nou zeg, misschien kan je na de Kerstdagen een tip geven; wij hebben ook vegetariers in de familie.
De namen zijn al erg leuk; heel veel plezier en alles wat erbij hoort.
Knap hoor; zelf ben ik niet zo'n kok(kin).
Iedereen een fijne Kerst!

Pasula zei

Wat een origineel menu, leuk bedacht Mike! Ik heb op het laatste moment het menu bedacht, moet ook morgen nog even de bijpassende menukaarten nog schrijven, maar ik doe dit jaar gewoon de ingredienten, weten ze tenminste dat het jachtschotel is enzo ;-)
Geniet ervan M.!

marjolijn zei

Klinkt goed en smakelijk.
Fijne feestdagen.

Lin's ding zei

fijne dagen met veel gesmul en gelach om je heen

geertje zei

Zijn die benamingen symbolisch voor hoe jouw 2008 is geweest :-))?
(gekheid, heet, zoet).

Hoop dat het een geweldig gezellig etentje wordt! Fijne dagen Martha, en ik mail je over onze lunch!

ria zei

Veel plezier en voor straks eet smakelijk!

NickN zei

Smakelijke Kerst dan maar ;-)

hanscke zei

Je bent al een dag bezig met kerst te vieren. Nog een prettig vervolg