zaterdag 13 december 2008

Kerstbal...


Sinds vorige week hangen hier de kerstballen alweer voor het raam. Ik heb een 40-tal kerstballen opgehangen in verschillende maten en dessins, wel allemaal goudkleurig. Ze hangen op verschillende hoogtes aan de gordijnroede. Ik vind het wel een grappig effect hebben en hoewel sommige op perfecte hoogte voor de katten hangen, hebben deze er nog geen poot naar uitgestoken. Niet dat dàt me zorgen baart want de ballen zijn allemaal onbreekbaar.

Ik heb een hele serie foto's gemaakt maar het lukt me niet om ze sfeervol op de digitale plaat vast te leggen. Je zult me dus op mijn woord moeten geloven dat het er leuk uitziet ;-)
Er hangt één heksenbal tussen waar ik mij, zoals je kunt zien, uitstekend mee vermaakt heb. Morgen eens kijken of we een familieportret kunnen maken met lief en de jongens.

8 opmerkingen:

Plato zei

Alhoewel dit natuurlijk wel een heel opmerkelijke foto is. Grappig

Me! zei

Haha, zo kun je je ook even amuseren. Grappig...

Soofy zei

Dank voor deze originele kerstkaart..
Happy X-mas to you too :-D

marjolijn zei

Leuk, en met de rest zal het ook allemaal wel goed komen, denk ik.
Succes morgen met hobbyen.

ria zei

Leukfe foto! En ik geloof je op je woord.

Redstar zei

Ik geloof je ook meteen. Deze foto is trouwens wel erg leuk, en ik moest lachen toen je schreef over de katten.. nee, de enige die er een poot naar uitsteekt ben jij op de foto :-)))

Martine zei

Haha! Hij is mooi geworden, ik wacht met spanning op het familieportret. Of is dat alleen voor privégebruik?

Filo zei

Ik zou hem als kerstkaart gebruiken, deze foto. Helemaal goed!