dinsdag 16 december 2008

Leed...


Gisteren (en vandaag trouwens ook) had ik nodig om het mij overkomen leed, door eigen toedoen overigens, te verwerken.
Ik denk dat laptop en ik samen vele tienduizenden kilometers gereisd hebben onder de meest erbarmelijke toestanden over de meest vreselijke hobbelige en stoffige wegen in de outback van Australiƫ. Nooit heeft ie me in de steek gelaten, altijd was ie daar en deed ie wat ie moest doen.
En gisteravond liet ik mijn innig geliefde laptop zomaar uit mijn handen vallen. Na van pure paniek de trap een aantal keren op- en af te zijn gerend (dat doe ik namelijk als ik in paniek ben) . Ik heb alle losgesprongen onderdelen weer op de plaats gedrukt en heb 'm opgestart. De programma's lijken het normaal te doen maar het plasmascherm is onherstelbaar beschadigd. De foto hierboven is van gisteren, toen leek het op wat barsten na wel mee te vallen. Nu echter is al duidelijk dat mijn scherm langzaam maar zeker zwart zal kleuren. De barsten worden dikker en het lijkt wel of ie aan het bloeden is.
Het eind lijkt nabij en mijn bloggersbestaan wordt ernstig bedreigd.
Droevige groet...

18 opmerkingen:

marjolijn zei

Ja, dat kan ik me voorstellen, dat je deze ramp even moet verwerken.
En hoe moet het nu verder...??
Sterkte, ik hoop dat er snel een oplossing komt voor je.

ria zei

Getsie! Dat is zeker niet fijn. Joop heeft vorig jaar eentje tweedehands gekocht, die doet het prima! Even opgezocht bij:

www:bergenopzoom.laptopplus.nl

Ze hebben meerdere vestigingen.

Me! zei

Nee he, dat kun je ons niet aandoen... snik.

Hermien zei

Ach en wee! Mijn condoleances (of ben ik daar te vroeg mee en is het apparaat nog niet doodgebloed?).

Soofy zei

Ik krijg er kippenvel van als ik je hem? haar? zo zie beschrijven. Scherm vervangen kan blijkbaar niet.. ? En eigen schuld plaagt het meest :-( :-(

Linneke zei

Hoog tijd - na de onbreekbare kerstballen - voor een onbreekbare laptop?
Misschien is de kerstman je wel gunstig gezind ...

Plato zei

Oh jee.....dat is niet goed. Zit een nieuw exemplaar er niet in? Want jij kan toch niet zonder bloggen?

Martine zei

Oei! Dat ziet er uit als een langzame en pijnlijke dood..Heb je slachtofferhulp al gebeld?

Pasula zei

He wat balen zeg... ik hoop dat je een goeie nieuwe voor en zacht prijsje op de kop kunt tikken.

Natje zei

Hopelijk kun je gauw je geliefde laptop vervangen! Liefs Natje xxx

bella zei

oNEE wat een ellende, een bloggers einde?!?!? neeeh toch, dan ga je maar naar de bieb :0( hihih......

Wieneke zei

Ik zit hier met biggelende tranen, Martha.... vanwege dat doodbloeden en ook vanwege dat in paniek alsmaar de trap op- en afrennen. Mensch, hoe verzin je het :-)))))

esther zei

Op Marktplaats zijn prima niet te dure laptopjes te koop hoor!
't Is maar spullen,' zei mijn opa altijd over kapotte voorwerpen...

Alice zei

Ai, dat doet pijn denk ik zo, ik hoop dat er een nieuw laptopje inzit, want we kunnen je niet missen toch! En anders moet je afkickken van bloggen, dat lijkt em ook minder leuk.

aargh zei

Aiaiaai, dat zijn van die ongelukjes om echt stevig van te balen. Het ziet er ook op deze foto al behoorlijk rampzalig uit.

Filo zei

Helpt dat tegen paniek, de trap op en af rennen? :o)

Maar dit is natuurlijk onvoorstelbaar balen! Kun je geen laptop van de baas krijgen?

Roosnans zei

dat is mooi balen zeg...gelukkig zag ik een nieuw blogje, dus op het eind lijkt het toch nog goed af te lopen...
grtz

Frederic alias Coos zei

Hey Martha, misschien is een Eee PC wel iets voor jou. Erg zacht geprijsd en ideaal als je een PC meestal alleen voor internet gebruikt. Meer info via volgende link:

http://www.zdnet.be/reviews.cfm?id=77850