zaterdag 20 december 2008

Shrinking laptop...


Of groter gegroeide kat....

Ik was de barsten in het plasmascherm van de 'oude'laptop helemaal zat en heb vandaag de stoute schoenen aangetrokken en ben op zoek naar zo'n leuk klein maar fijn laptopje gegaan.

Wat een keuzemogelijkheden allemaal. Ik heb me zitten vergapen aan alle mogelijkheden en leuke gadgets die er bijgekomen zijn. Ik ben uitstekend geslaagd al zeg ik het zelf. Ik ben uitgekomen op de ASUS EEE PC en ik ben helemaal verguld. Foster wat minder want die ziet geen kans meer om ongezien achter de laptop te verdwijnen. Hij blijft het proberen maar begint volgens mij nu wel door te krijgen dat er iets veranderd is ;-)

11 opmerkingen:

Rainbow Light zei

Klein maar fijn he?

Soofy zei

Gefeliciteerd met je nieuwe vriend, en dat hij je mag inspireren als vanouds! Voor Foster hoop ik juist visibility ;))

Redstar zei

Kijk, een nieuwe aanwinst. Gefeliciteerd met je nieuwe laptop. Daar kun je voorlopig weer even mee verder denk ik zo :-)

Me! zei

Laptop is een groot woord, ik zou niet kunnen wennen aan zo'n klein scherm. Het laatste zal wel aan de leeftijd liggen.

Martine zei

Ach, te zien aan zijn gezicht is hij er niet erg van van streek.. Zo kan hij je veel beter in de gaten houden, dat is ook wat waard..

marjolijn zei

Ha, veel plezier he, met je nieuwe aanwinst, ben benieuwd hoe hij je bevalt. (ik heb ook zin in zo een)

Wieneke zei

Kun je hem in je jaszak stoppen? Ik bedoel niet Foster, hoor. :-)

ria zei

En nu niet meer uit je handen laten vallen natuurlijk ;-)
Fijn dat je weer een nieuwe hebt!

Min zei

Klein maar fijn en ik heb weer even bijgelezen..

sillyme zei

Oh, wat een gave kat!! Gister zat een van mijn katers met zijn hele lijf op het toetsenbord! En het is niet zo'n kleine kater, dus was je bijna achterna gegaan en had n nieuwe moeten hebben, gelukkig dat dat niet hoefde, heb nl een hele goeie en ik wil m niet kwijt, zowel de laptop als de kater niet!

plato zei

Zijn je vingers wel klein genoeg voor het toetsenbord. Ik heb het geprobeerd maar ik sla steeds drie toetsen tegelijk aan.

Veel plezier met je nieuwe aanwinst.