dinsdag 9 december 2008

Tooheys versus Goudlokje...

Sinds ik 'smiddags wat eerder thuiskom uit het utrechtse, mag ik tijdens daglichturen aanschouwen waar de harige jongens zich zoal op de dag mee vermaken. Ik doel daarmee niet op binnengebrachte afgekloven prooien maar meer op een vers gevangen kerstbal of zoals vanmiddag een beleefdheidsbezoekje van ons allerliefste Goudlokje.
Vandaag dacht ze vast dat ze het wel weer even kon proberen om binnen te komen het rook zo heerlijk naar verse brokjes daarbinnen, maar dat had ze gedacht. Tooheys bleek echter niet voor de poes en haalde kattig uit zorgde zo ervoor dat Goudlokje mooi buiten bleef.
Het bleef nog lang onrustig bij de keukendeur...

11 opmerkingen:

Me! zei

Als je de dames 1 vinger geeft...

Redstar zei

Het zijn net een beetje hangjongeren :-D.. als ze zich maar vermaken, en zo doen wij dat ook gelijk..

aargh zei

Goedzo Tooheys, dappere poortkat!

Superferd zei

Tooheys! de superkat:-}

Plato zei

Oh is dat een keukendeur...ik vroeg me al af waar ik naar zat te kijken. Dat zat goudlokje niet mee vandaag.

Pasula zei

Hahaha geweldig! Katten kunnen je zo vermaken, ik hou d'rvan!
Enneh wiccarecepten? Ja ik deel ze zeker, ben nu op 1/4 van het boek met lezen (ik ga teveel uit om het binnenkort helemaal uit te hebben, maar ik ga m'n best doen vanwege het kerstdiner war ik mag koken).

marjolijn zei

Wat een superkat...!!

ria zei

Geweldig van Tooheys :-)

Soofy zei

Wat heb je een mooi en bijzonder reactieveld...
en heerlijke poezenverhalen... om van te smullen...

Roosnans zei

schitterend, dat "de wacht voor de poort houden"!!!!grin
hug

Min zei

Hier waak ik ;-))