maandag 29 december 2008

Verdulleme part 2...


Het eind van 2008 verloopt niet gladjes. Het zijn natuurlijk luxe sores maar het is toch wel vervelend als de vaatwasser weigert datgene te doen waarvoor ie er is, namelijk de vaat te wassen. Na twee dagen vaat doen heb ik oude vrouwenhanden. Natuurlijk is het handmatig vaatwassen hier niet de enige schuldige aan. De vrieskou buiten maakt dat mijn handen er doorleefd uitzien, net als mijn neus en oren overigens.
In elk geval helpt veelvuldig wrijven en insmeren wel alleen wel met het neveneffect dat ik glibber over het toetsenbord.
Nog even behelpen want de monteur komt woensdag pas, en natuurlijk mazzel gehad dat ie er na de kerst pas mee ophield..

Vette groet!

7 opmerkingen:

Redstar zei

Er zijn mensen in de wereld die niet eens schoon water hebben om te drinken, laat staan voor de vaat. Het is idd meer een luxe probleem. Die handen goed in handschoenen steken kan helpen denk ik zomaar :-D Vanaf morgen hoef je iig de vaat niet meer met het handje te doen :-D

Mikelodeon zei

@ red; afwashandschoene, dat ik daar nou zelf niet ben opgekomen. Ik ren gelijk naar de super voor de marygolds :-)

marjolijn zei

Haha, met dat probleem hoef ik niet te dealen, doe het altijd met mijn handjes. Maar pech is het wel.
Succes vandaag.

Alice zei

Misschien is de vaatwasser wel beyond repair en moet je voortan altijd met je handjes afwassen. Wij doen dat al jaren en het bevalt prima. Het is namelijk een gezellig kletsmoment in de dag en de keuken is gelijk opgeruimd. Verder gebruik ik aljaren handschoenen voor alle soorten sop.

Redstar zei

@ Mikelodeon, :-D ik werkte ooit nog in de thuiszorg, en gaf dat advies altijd aan de meiden. :-D

Soofy zei

Wat een foto! Wat een idee! Wat leuk! Wat rot van je vaatwasser. Zou er een epidemietje heersen onder het witgoed? Bij de hulp is ie ook stuk, wasmachine van dochter en droger van zoon hielden er ook al mee op!

@ Redstar, altijd? Die ene blauwe maandag een jaar lang, bedoel je? :-D Die meiden weten nu van wanten dus! hahaha

Me! zei

Dat begint op werken te lijken...