zaterdag 27 december 2008

Verdulleme...


Vanochtend ben ik vol goede moed opgestaan en vastbesloten het lekkers er gelijk weer af te trainen. Niets mis mee zul je denken. Maar in plaats van dat de kosmos mij toejuicht in mijn enthousiasme, krijg ik een natte klets over me heen en kan ik mijn lol op met dweilen.

What happend?
Van de fysio heb ik een aantal oefeningen mee gekregen om thuis te oefenen met gewichtjes. Zuunig als ik ben (of was het luiheid??) bedacht ik mij dat ik net zo goed een fles wasmiddel als gewichtje kan gebruiken en dat werkte tot vanochtend prima.
Helaas heb ik zelf verzuimd de dop er goed op te draaien met als gevolg dat ik een flinke gulp wasmiddel (wat prikt die zooi in de ogen) over mijn kop heen gooi en dankzij de grote brede mond zeker één liter over mijn hoogpolige kleed heb gegooid. Niet ernaast, waar ik het makkelijk kan opdweilen, nee er op. Nooit geweten dat wasmiddel zulke vlekken kon maken.

GRMPFFFFF

Het ruikt er nu wel lavendelfris, dat dan weer wel.

9 opmerkingen:

Me! zei

Ik mag wel lachen he...

marjolijn zei

Sorry, moet wel even lachen, hoop dat de vlekken wel allemaal weggaan.
Je zal nog wel een poosje schuimig zijn, ben ik bang.
Sterkte met poetsen.

aargh zei

Oh oh oh, je bent weer lekker bezig! Ik vind het trouwens een prachtig idee, alleen kun je het de volgende keer beter met een lege fles doen die je met wat schoon water vult. (En dan die fles dus niet bij de wasmachine terugzetten ;-))

Martine zei

Whahaha! Goeie actie, Martha!
*duikt snel weg om de lege fles te ontwijken*

geertje zei

Meeste mensen gaan zweten van fitness, jij gaat er lekker van ruiken! :-) Ik mail je binnenkort, het is een beetje druk!

Frederic alias Coos zei

Haha, die laatste zin maakt veel goed! Voor jou is een glas ook eerder half vol dan half leeg...

Soofy zei

Had je gelijk genoeg beweging gehad hahaha

ria zei

Ik moet eigenlijk ook wel een beetje lachen :-)

Silvia zei

Hahahaha,deze ga je zeker ook wel bewaren he.Altijd leuk om later weer eens te gebruiken voor iets.
Op het moment zelf baal je,maar het blijven leuken verhalen om te vertellen zo nu en dan hahahahha.
Groetjes,Sil