dinsdag 2 december 2008

Zicht op dertien...


Al eerder ventileerde ik hier dat ik mijn uitzicht zo zat was en sterk naar een wat weidser uitzicht verlangde en dat dàt er ergens april 2009 aan zat te komen.
Ach, de ambtenarij blijft mij verbazen want gistermiddag, out of the blue, kregen we de mededeling dat er verhuiskratten gebracht worden die wij terstond dienden te vullen.

Het moment is reeds daar, aanstaande donderdag stijgen wij met stip naar grote hoogte, jawel de dertiende etage van de Neudeflat dus. Bovenstaand uitzicht zal mijn deel zijn van vroege ochtend tot vroeg in de middag :-)
Natuurlijk zijn we er dan nog niet want onze etage moet dan nog verbouwd worden maar dat, lieve lezers, is van latere zorg. Mijn dagen op deze troosteloze uitzichtloze plek zijn geteld!
Zij die glunderen groeten u!

19 opmerkingen:

marjolijn zei

Kijk dat is nog eens goed nieuws, maar snel inpakken dan.
wat een uitzicht...!!!
Veel kijkgenot.

Soofy zei

Ik denk dat de baas die achter je zit, gelurkt heeft. Heb je nog een wens? ;-)

Mikelodeon zei

@ Soofy; Hahaha, ja zeker, EEN ANDERE BAAS!!!!

Terrebel zei

Geweldig! Dus strakjes werken er nog meer mensen onder je?

aargh zei

Wow, als dat geen energie geeft!
Succes met die kratten. (Utrecht valt helaas buiten mijn werkgebied ;-))

Martine zei

Bij helder weer, en met bionische ogen, zou ik je dan moeten kunnen zien zitten vanaf mijn zolder..

Alice zei

Dat is nog eens boffen, daar wordt natuurlijk lekker heel snel en voortvarend ingepakt, want deze verhuizing wil je wel.

Mikelodeon zei

@ Terrebel; het blijven natuurlijk wel ambtenaren ;-)

@ Martine; ik ga uitkijken naar het zuiden, richting Houten en volgens mij ligt Maarssen in het noorden, ik kan natuurlijk even bij de buren op bezoek ;-)

Mikelodeon zei

@ Superaargh; jammer :-( mag ik dan je groene mutsje lenen :-)

Wieneke zei

Wat een invloed hebben de lezers van jouw blog toch, he? Je klaagt een beetje, laat een troosteloze foto zien en hoppa! ga de verhuisdozen maar inpakken. Jaaaaa, wij werken snel, veilig en ook nog erg voordelig! :-)

Me! zei

Denk eraan: Hoge bomen vangen veel wind... En wie wind zaait zal storm oogsten.

Roosnans zei

jaaaa, zie je wel, je gaat er zwaar op vooruit!!! grin!
Zij die u dat gunnen groeten u!
hug

Thérèse zei

Nou zeg, jij wordt op je wenken bediend. En wat een uitzicht, zeg!!
Straks kijk je meer naar buiten dan naar ...waar je binnen naar hoort te kijken.

OT: Is het normaal dat ik steeds ALLES in moet vullen?

NickN zei

Daar zou ik een paar foto's van willen maken!

Lin's ding zei

Super (voor)uitzicht!

Anoniem zei

Jij zit straks nogal hoog in de organisatie... knap gedaan;-)

geertje zei

Dat was ik dus, Geertje, met die opmerking over hoog in de org.
Ging even iets mis.

Plato zei

Hé dat is goed nieuws. Misschien lezen jouw bazen je blogje wel.

ria zei

woeiiiii!!!