donderdag 1 januari 2009

Frisse start...

Lief heeft vroege dienst en als betrokken echtgenote sta ik gelijk met hem op. Dat is geen opoffering hoor, ik ben gewoon geen langslaper.
De wereld heeft iets magisch zo vroeg, zeker op nieuwjaarsochtend. Langzaam maar zeker zie ik vanuit het keukenraam de dageraad komen en daarmee de troep die het afsteken van het vuurwerk heeft achtergelaten.

De poezen kijken me dankbaar aan als ik het kattenluik openmaak, van de zenuwen doet Tooheys nog gauw een plas op de kattenbak. Foster kijkt haar meewarig aan en staat in de startblokken om naar buiten te gaan.
Daar gaan ze, mijn jongens, al dan niet door het kattenluik de wijde wereld in.
Lief krabt de voorruit van de auto en Foster zie ik gelukzalig plaatsnemen in het rozenperkje aan de overkant.
2009 is begonnen en wat zal dit jaar allemaal brengen...
Ik zal in elk geval erover bloggen, elke dag een beetje.

13 opmerkingen:

Rainbow Light zei

Misschien een nieuwjaarsduik??

Me! zei

Eigenlijk moet ik in stijl blijven van mijn log, dus: De beste wensen voor donderdag 1 januari 2009, De beste wensen voor vrijdag 2 januari 2009, De beste wensen voor zaterdag 3 januari 2009, De beste wensen voor zondag 4 januari 2009, De beste wensen voor maandag 5 januari 2009, De beste wensen voor dinsdag 6 januari 2009, De beste wensen voor, woensdag 7 januari 2009, De beste wensen voor donderdag 8 januari 2009, De beste wensen voor vrijdag 9 januari 2009, De beste wensen voor zaterdag 10 januari 2009, De beste wensen voor zondag 11 januari 2009, De beste wensen voor maandag 12 januari 2009, De beste wensen voor dinsdag 13 januari 2009, De beste wensen voor woensdag 14 januari 2009, De beste wensen voor donderdag 15 januari 2009, De beste wensen voor vrijdag 16 januari 2009, De beste wensen voor zaterdag 17 januari 2009, De beste wensen voor zondag 18 januari 2009, De beste wensen voor maandag 19 januari 2009, De beste wensen voor dinsdag 20 januari 2009, De beste wensen voor woensdag 21 januari 2009, De beste wensen voor d onderdag 22 januari 2009, De beste wensen voor vrijdag 23 januari 2009, De beste wensen voor zaterdag 24 januari 2009, De beste wensen voor zondag 25 januari 2009, De beste wensen voor maandag 26 januari 2009, De beste wensen voor dinsdag 27 januari 2009,De beste wensen voor woensdag 28 januari 2009, De beste wensen voor donderdag 29 januari 2009, De beste wensen voor vrijdag 30 januari 2009, De beste wensen voor zaterdag 31 januari 2009, och, en voor de rest van het jaar....

Silvia zei

Ik wens ieder een "GEZOND" 2009 toe.

Redstar zei

De allerbeste wensen voor dit jaar! Enne was dit jaar niet de etersmeeting? :-D

aargh zei

Ach wat is dat toch heerlijk, het allereerste plasje buiten in het nieuwe jaar. Dan is het pas echt goed begonnen!

hanscke zei

Gelukkig ga je door met bloggen en mag ik daar getuige van zijn. Ik wens je vele mooie dagen in dit nieuwe jaar

marjolijn zei

Heel veel goede wensen voor dit nieuwe jaar, voor jou en al de jouw.
Ja, hoop nog veel van je te mogen lezen.

geertje zei

Ik zal je ook dit jaar blijven lezen, dat is mijn voornemen!

Ik wens je een jaar met veel mooie momenten om over te bloggen!

NickN zei

Ik wil je beste wensen, gezondheid en geluk in 2009!!

Plato zei

Martha, nogmaals een gelukkig 2009 gewenst. Geniet van een creatief, nieuw jaar vol zonnige momenten. Het is je gegund.

Mannie zei

De beste wensen ook van mij

Alice zei

Mooi begin van het nieuwe jaar. Nog de beste wensen en ik hoop dat het een mooi jaar gaat worden voor iedereen.

Filosofietje zei

Hmm, ik was er toch van overtuigd dat ik hier een reactie had achtergelaten..

Nou, een beetje laat dan, maar alsnog de allerbeste wensen voor 2009!