maandag 5 januari 2009

Kattenlol...


De jongens donderjagen door het huis en Foster maakt er een sport van om zichzelf vanuit het kattenluik te lanceren bovenop de tafel. Uiteraard zonder eerst zijn voeten te vegen dus zijn er ontelbare kleine pootafdrukjes op tafel zichtbaar.

Hij heeft waarschijnlijk de hele dag geoefend want hij doet keer op keer triomfantelijk zijn ererondje over de keukentafel. Als ik na de derde keer me verder aan het typen van dit stukje waag, doet ie weer een poging zich achter de laptop te verstoppen. Tooheys hobbezakt met haar logge lijf wat achter hem aan en beleeft haar grootste lol door met een grote sprong op het vloerkleed te springen waardoor deze een stukje doorglijdt.
Het doet me een beetje denken aan 'apekooien' vroeger op school maar dan de katten versie.

Wat lijkt het me heerlijk om kat te zijn maar dan wil ik wel bij mezelf wonen ;-)
Na een half uur donderjagen keert de rust weer en vallen ze lekker in slaap voor de kachel. Die rust zal niet lang duren gezien het tijdstip, met een klein half uur komt lief thuis en dan verwachten ze eten, net als lief dus.

Een gauw schillende aardappel groet!

10 opmerkingen:

Filosofietje zei

hahaha, de dolle vijf minuten van een half uur dus..
Eet smakelijk voor zo :o)

Soofy zei

Als de baas van huis is, dansen de katten op tafel hahaha

Mannie zei

Hehehe leuk he die katten

marjolijn zei

haha, de afwas is gedaan zie ik, dan nu een uurtje dollen met de poezen, heerlijk, veel plezier he!!

Me! zei

Het rare is dat die rare beesten hier dat vooral in de winter hebben..

Roosnans zei

het lijkt me een heerlijk hilarisch gezicht, zo, twee van die zotte katten!

Alice zei

Mijn Poes kotste onde rhet avondeten in zijn bak met papiertjes, wat een zooi was dat. Hij heeft nu een ander doosje gekregen, maar hij doet niets anders dan slapen en voor het raam zitten, dus je boft met actieve beesten

Thérèse zei

Ja, haha, ik zou ook best een kat willen zijn, maar dan ook in zo'n gezellige omgeving als bij ons...
Het blijven toch prachtbeesten, die katten....
hoewel *fluistert* ik ook dol op honden ben....

ria zei

Heus, ik heb ook katten gehad hoor, maar er is toch niets leukers dan een hond :-D

plato zei

Wat zijn die van mij dan mak. Maar ja, ze ravotten in de tuin en komen alleen binen om zich te laven en vervolgens als een blok in slaap te vallen.