dinsdag 27 januari 2009

Lekker fröbelen...


Voor degenen die zich afvragen waar ik me zoal mee bezig houd daar ik beduidend minder - on line- te vinden ben, nou ik ben aan het fröbelen in klei.

Ik ben reuze blij met de nieuwe mini laptop maar merk ook dat ie te klein is om echt heel veel mee te werken. Kijk een blogje maken en een blogje lezen gaat nog wel. Het is echter niet echt plezierig om veel te lezen. Mijn ogen worden al snel moe van de kleine lettertjes en je moet beduidend meer scrollen. Tijdens rustige periodes kan ik op mijn werk wel eens wat rondkijken op mijn desktop maar daar is niet dagelijks, laat staan wekelijks, tijd voor. En dat is maar goed ook, je zou eens denken dat ik een luie ambtenaar ben ;-) Nee, lanterfanten doe ik bij voorkeur thuis.

Voorlopig zit er dus niet meer in dan een creatieve groet!

22 opmerkingen:

malena Sandra zei

Fijne manier om te froubelen,doe ik ook wel eens maar laatste tijd niet,te veel bezig met mn blog,so veel te doen,te leren.Groetjes,t beste,Aleksandra

ria zei

Ik vind het een prachtig fröbeltje! Gewoon lekker doen waar je zin in hebt, dit is zeker ontspannender dan kleine lettertjes lezen :-D

Wieneke zei

Welja, dat noemt ze fröbelen met klei. Je bent gewoon een ARTIEST!!!

Redstar zei

Die minilaptops zijn een ramp. Dan kun je inderdaad maar beter gaan kleien. Dit beeld is iig al mooi geworden! :-)

hanscke zei

Raadsel opgelost, ook ik houd niet zo van een laptop. maar het werkstuk is mooi. Dat doe ik je niet na.

Me! zei

Laat mij maar mooi mijn desktop, is nog goedkoper ook...

Natje zei

Leuk geftöbeld! Natje xxx
ps: dat zou ik nooooooit denken over een ambtenaar...

marjolijn zei

Ja, fröbelen is toch ook leuk.
Mooi stuk geworden.
Fijne dag.

Pasula zei

Wat nou ambtenaar? Your a real artist!

Martine zei

Het wordt tijd dat je stopt om ambtenarendingen te doen onder werktijd. Als dit fröbelen is...

Mikelodeon zei

@allen; ik zou bijna mijn baan op zeggen, maar bedankt voor alle complimenten. Het is gewoon leuk om te doen, dat fröbelen dus

Lin's ding zei

mooi!!

aargh zei

Wat leuk dat hij een fijn gaatje heeft gekregen om doorheen te kijken! Ik kan daar bovendien allerlei diepzinnige dingen bij bedenken ;-)
Een tijdje wat minder online zijn is soms best goed voor een mens, je komt weer es tot iets anders, kan ik uit eigen ervaring bevestigen. Heel lekker om ook eens anders met je hoofd en je handen bezig te zijn!

Thérèse zei

Nou, kleien is toch ook heel leuk. Ja, voor mij is al wat met schilderen, boetseren enz. samen hangt, werken.
Voor mij is een logje schrijven heerlijk ontspannend weer.
Luie ambtenaren, nee, die bestaan toch niet zeker?

Alice zei

Als daar leuke dingen uitkomen is daar niets mis mee. Heb je ook een oven?

Min zei

Ik wou dat ik zo creatief was. Maar ja gelukkig kan ik niet alles ;-))

Filo zei

Mooi!!! ik ben onder de indruk!

Marion/Öliv! zei

Mooi gemaakt, Heeft het een speciale betekenis of is het van de vrije geest? ;o)

fialas zei

een mooi object, en wat heb je die rug prachtig getroffen.

Soofy zei

Wat een prachtige creatie lieverd. Ik ben blij dat er lucht, ruimte en perspectief in zit

Plato zei

Maar dat is wel een mooi beeldje geworden, Martha. Dat doe je erg goed.

jacker zei

proe25800
posy4581
rot1679
wool1181
feel8543