donderdag 15 januari 2009

Opmerkelijk...

Vandaag vond ik dit opmerkelijke filmpje in mijn mailbox, welke ik graag wil delen.
Ik word heel aangenaam getroffen door het (schijnbare) gemak waarmee de hoofdrolspeler zijn last op zijn hoofd zet en torst. Wat heeft deze man een ongelofelijk vermogen zijn gevoel uit te breiden tot ver buiten de reikwijdte van zijn armen.
Ook prachtig hoe hij de vallende steen opmerkt en op tijd zijn voet intrekt zonder dat het hem uit balans brengt.

Bewonderende groet!

9 opmerkingen:

Hermien zei

Helemaal mee eens en eveneens stil van bewondering!

PS ben je weer helemaal beter?

Wieneke zei

Fantastisch!!! Ik zou nog niet eens dat loopplankje zonder ongelukken af kunnen lopen al had ik niks op mijn hoofd ;-)

Redstar zei

Ik vind het schandalig, want de arbeidsomstandigheden kloppen van geen meter

marjolijn zei

Knap hoor, ik doe het echt niet na!!

Me! zei

Ik had hem al gezien, maar het is inderdaad uitzonderlijk wat die lui voor elkaar krijgen

ria zei

Ongeloofelijk! Dat heeft hij vast vaker gedaan ;-)

Thérèse zei

Ja, het verbaast mij ook enorm. Ook de mensen die met een kruik water op hun hoofd lopen enzo; ik denk wel dat ze van jongs af aan, zo oefenen.
Maar het blijft een wonder.

Soofy zei

Vele gevoelens tegelijkertijd: respect, bewondering, ontzag, medelijden. Toch heb ik met kromgetrokken tenen een lach niet kunnen onderdrukken.

hanscke zei

Dit is hogeschoolcircus. Maar hoe zal zijn lichaam zijn als hij oud is?