vrijdag 2 januari 2009

Surfen...

Vroeger was ik helemaal gek op windsurfen, sinds enige tijd beoefen ik dat slechts nog op internet. Je wordt toch wat ouder en dan trekt dat geploeter met die elementen een stuk minder...
Vandaag heb ik een vergelijkend waren onderzoek verricht onder vaatwassers. Jawel onze huidige is namelijk voorgoed overleden volgens de monteur van onze locale witgoedleverancier, iets met de pomp. Hij was me net te kien om een nieuwe - net in de aanbieding- te verkopen.

Als ik het type op internet opzoek, blijkt het een oud model en is ie elders in de aanbieding voor bijna 300 euro minder.
Een monteur zoeken is ook niet zo ingewikkeld, één telefoontje naar een door de internetleverancier aanbevolen monteur is zo geschied, et voila een geslaagde missie al zeg ik het zelf.
Even horen nog wat lief van mijn voorstel vindt en dan kan de bestelling plaatsvinden en mijn marygold huishoudhandschoenen opgeborgen worden.

Geel gehandschoende groet!

20 opmerkingen:

ria zei

Ja, eenmaal gewend kan je niet meer zonder hè. 't Stapelt lekker op zo :-D

Roosnans zei

even scherp en alert blijven dus als het gaat om apparaten! succes met de vaat!
grtz

Me! zei

Ik kan geen dag zonder...

Thérèse zei

Ik heb nog nooit zo'n ding gehad. Alleen één keer in een vakantie in één huisje: wat een luxe vonden wij dat. Nu wassen wij weer doodgewoon met het borsteltje af....
Wij zullen wel uit de vorige eeuw stammen, denk ik.
Succes met de nieuwe evengoed!

Terrebel zei

We zijn hier meestal maar met z'n tweetjes dus is de afwas handmatig zo gedaan. Afdrogen laten wij over aan Moeder natuur...

marjolijn zei

Wat zul jij blij zijn als de nieuwe aanwinst er staat

Redstar zei

Hier staat er ook een, maar er wordt ook nogal eens met het handje gewassen

hanscke zei

Ik heb ooit een poosje een afwasmachine gehad, wat was ik blij dat dat ding stuk was. Met de hand afwassen gaat een stuk sneller. Maar vraag eerst een second opnion voor je oude voordat je nodeloos geld uitgeeft. Misschien kan het ding gered worden

aargh zei

Monteurs zouden eigenlijk geen witgoedzaak moeten drijven. Vermoedelijk zouden mijn geweldige mannen van 'De Waswacht' hier gewoon een nieuw pompje in gezet hebben voor 'n paar tientjes, zo houd ik al mijn kwakkelende apparaten al jaren aan de praat. (Dat gaat nog tegenvallen straks!)

geertje zei

Ik heb ooit eens een verwarmingsmonteur gehad, die woedend was toen hij op een dag bij mij kwam voor onderhoud en merkte dat ik een nieuwe ketel had. Maar niet via hem besteld dus... Wilde niet meer komen!

Lin's ding zei

haha...wat een drama....niet snel even iemand van straat geplukt om je te laten helpen voor een eurotje of 2?

Mannie zei

Wij doen het lekker gewoon met de hand, voor die paar potten en pannen heb ik geen vaatwasser nodig, sneller gedaan met de hand als dat de vaatwasser het doet ;)

Linneke zei

Vooral deze voorbije feestdagen was ik maar wat blij met onze vaatwasser. Feestjes met 12 man en meer schrikken me lekker niet meer af door de berg afwas die erop volgt. Alles gewoon erin en een paar uurtjes later kan het mooi weer in de kast, of terug op tafel als het een lang uitgesponnen feestje is ... :-)

Plato zei

Ik was altijd dagelijks één of twee keer af. En dat gaat in tien minuten per keer maximaal. Hoe lang doet een vaatwasser daar nou over, gerekend vanaf het inladen tot het in de kast zetten van de borden en de glazen?

Soofy zei

Afwassen met de hand is een feest als de kinderen hier hebben gegeten, want dan zingen ze vierstemmig. Mijn nieuwe schoonzoon en -dochter wisten niet wat ze hoorden! :-D

Soofy zei

driestemmig dus

NickN zei

Toevallig heb ik onlangs ook een pomp moeten laten vervagen van de vaatwasser. Was met €100 klaar.

Pasula zei

En lekker georganiseerd het nieuwe jaar in! Ik heb er ook eentje en het is toch echt ontzettend makkelijk.

Bolus zei

Hey! een foto van mijn oude studentenkamer LOL!

Filosofietje zei

Weet je wat nou het ergste is? Dat ik inmiddels net zo'n hekel heb aan het in -en uitruimen van de vaat als ik vroeger had aan afwassen.. We zijn ook niet zo'n klein beetje verwend ;-)