zaterdag 28 februari 2009

Aan tafel...

Na het gezellige eten in de Engel kregen we vanochtend een heuse verrassing van onze eigen jongens. Goddank geen ontbijt op bed, maar wel op de nuchtere maag. Ik gleed op weg naar de papierkliko, nog voor mijn eerste kop koffie, bijna uit over deze vangst van de nacht.
Helaas niet helemaal scherp geworden maar het is, of liever 'was', een spitsmuisje.
Vandaag maar eens kijken wat deze zondag in petto heeft, het ziet er hier in elk geval vriendelijk en zonnig uit.
Glibberige groet

12 opmerkingen:

marjolijn zei

Fijn dat het een gezellig en smakelijk avondje is geweest.
Lekker genieten vandaag, vandaag wordt het een beetje lente, zo te zien.

Redstar zei

Het is idd erg lekker buiten. Vanochtend nog wel fris, maar dat is normaal voor de tijd van het jaar

geertje zei

Dat is een cadeautje voor jou van je katten... :-)

Me! zei

Ik vandaag zo waar alweer de zon even gezien... en een hele grote gele kikker in de tuin en ik heb niet eens water...

ria zei

Nou dat is toch een lekker hapje :-)

Natje zei

Ik heb net het verhaal van Filosofietje gelezen. Zie toch liever jouw muisje... Natje xxx

karin zei

Ja, die spitsmuisjes vinden ze niet lekker. Hier struikelde ik zaterdag over een merel. Tenminste... dat zag ik aan de vleugels. Er lag een soort Hannibal Lector achtig restant op de stoep...

hanscke zei

Ik weet wel dat het lief bedoeld is, maar ik heb toch liever niet van deze cadeautjes

Rainbow Light zei

getsie.......... wat een nare maar natuurlijke foto, tja, ik ben een dierenliefhebber met een heeeeel klein hartje geloof ik hierin....

Thérèse zei

Ach, ik ben het al helemaal gewend......zodat de rest van de familie altijd roept: "Mam, hier ligt.... ....bah...een muis".
Alsof ik die daar persoonlijk neergelegd heb.

Plato zei

Die is duidelijk niet meer in het land der levenden.

Maar de lente komt er aan Martha...nog korte tijd en we kunnen weer lekker buiten genieten van de zonnestralen.

Alice zei

Ontroerende foto, Mijn Kat doet zoiets niet meer, hij is te oud denkt hij, maar hij vind het wel leuk om naar de muisjes te kijken.