zondag 1 februari 2009

Freeze...


Alles lijkt even stil te staan. De zon schijnt heerlijk maar als ik me buiten waag snerpt er een koude schrale wind om mijn kortgeknipte hoofd.

"Doe maar lekker kort" zei ik donderdag tegen de kapster, die zich dat geen tweede keer liet zeggen en nog nèt niet de tondeuse hanteerde...
Ik heb nog geen geschikte foto kunnen schieten van mijn nieuwe hoofd dus zul je het vandaag met dit stilleven van bevroren schaduwlijnen moeten doen.

Lief en ik hebben een heerlijk rustig weekend samen zonder afspraken, we hebben alles in huis en blijven dan ook lekker binnen, ieder met een tevreden knorrende kat op schoot. Af en toe tonen de katten wat interesse in vogels die de pinda's en vetbollen hebben ontdekt maar ze blijven lekker gluren en mekken naar ze vanaf de comfortabele warme vensterbank. En geef ze eens ongelijk,
Tevreden groet!

13 opmerkingen:

Me! zei

Lekker he... Gewoon helemaal niets doen en genieten.

Terrebel zei

Dat zijn de betere weekenden!

Redstar zei

Het klinkt bijna bejaard. Met knorrende katten op schoot :-) Maar ik begrijp het plaatje, en dat is een heerlijk w-end natuurlijk! :-)

marjolijn zei

Heerlijk toch, lekker binnen, warm en echte weekend rust.
Lekker van genieten vandaag, morgen moet je weer in de benen en is het gedaan met deze pret.

r zei

Ik begrijp het plaatje niet geloof ik, maar ik vind het wel heel mooi :-) Een tevreden groet terug hoor!

hanscke zei

Ik heb dit jaar nog niet zo'n weekend gehad, maar ik hoop het wel te krijgen.

Mikelodeon zei

@ Ria; de zon staat laag en schijnt door de 'spijlen' van de plastic tuinstoelen en ontdooit de tafel op de vorm van de stoel na. Haha, als ik het moet gaan beschrijven wordt het pas onnavolgbaar ;-)

Alice zei

Een koude foto en zo is het, de wind snerpt door me heen als ik buiteen ben en ook ik heb spijt van mijn korte haar dat alle kanten om me hoofd heen sliert.

Fijn dat je zo tevreden bent.

Mikelodeon zei

@ Alice; hihi, nou mijn haar is zo kort dat het absoluut niet kan 'slieren' ;-)

Thérèse zei

Ja, ik heb ook een lekker kort kapsel, maar je kunt er toch gewoon een muts opzetten, als je naar buiten wilt. Ik ben wel nieuwsgierig naar jouw hoofd en ik was vandaag, ook als jouw katten, lekker binnen en nog net niet mekkeren..
Tevreden groet terug!

geertje zei

Geniet van wat je hebt!! Later zou je misschien kunnen zeggen: ik had het allemaal, maar besefte het niet...

NickN zei

Ik ga je niet voor bejaard uitmaken ;-) want ik hou ook van ff niets doen na een drukke week...

Plato zei

Heerlijk, gewoon simpel blij zijn met elkaar, zonder al teveel gedoe. Daarna wordt het weer anders maar dat heb je af en toe ook nodig.

Dit zei een af en toe gemakzuchtige Plato