zaterdag 7 februari 2009

Korte coupe...

Vorige week tipte ik het al even aan, mijn kappersbezoek.

Zelf moet ik altijd even wennen en het lijkt alsof ook mijn haar altijd even moet wennen aan de nieuwe snit, maar na een week kan ik zeggen dat het lekker zit en goed voelt. Ok, ik geef toe dat het gewaagd is gezien de temperaturen maar wat is het makkelijk, even met mijn handen door het haar et voila!
Nu was ik al nooit een 'veel van het haar werk' maken vrouw maar dit is echt makkelijk.

Ieeks, toch wel even wennen weer zo'n foto van jezelf...
Frisse groet!

21 opmerkingen:

Me! zei

Haha, troost je, ik heb ze nog korter...

malena Sandra zei

Mooi.

NickN zei

Ik vraag me wel af hoe je met lang haar eruit ziet. Ben met je eens dat kort velen malen makkelijker is dan lang.

Soofy zei

Een lekker sportief koppie, maar ik val toch op lang, niet los haar. Ik zou niet meer weten hoe dat je stond... (?)

marjolijn zei

Heerlijk, zo'n kort koppie, ben er ook een grote voorstander van.
En jij hebt ook nog van die gezellige krulletjes, die mis ik nog haha.
Geniet lekker van je weekend.

Mikelodeon zei

@ Soofy; echt niet? Heb het heel lang strak naar achterengetrokken gehad met een soort van creatieve knoop, en los lang haar vond ik mezelf altijd zo sloom staan. Jij had daarentegen van die prachte donkerbruine krullen en slagen. Wat heb ik je daar om benijd :-)

@ Marjolijn; krulletjes? nee, ik heb kruinen en die laten mijn haar op de vreemdste plekken net de andere kant uit staan ;-)

Redstar zei

Haha mijn haar is wat langer dan dat van jouw, maar het misstaat je niet iig

Martine zei

Heerlijk he, opstaan, douchen, handdoek erdoor, klaar, ben ik al jaren groot voorstandster van.
Als ik het soms iets langer heb, is dat alleen maar omdat ik vergeet naar de kapper te gaan..

Linneke zei

Lekker kort kapje en lekker makkelijk, inderdaad!

Toen ik de laatste keer de schaar in mijn haren liet zetten, vroeg de kapper zeker zeven keer of ik wel zeker was. En of, ik ben ook niet iemand die elke ochtend een half uur aan haar haren staat te prullen.

ria zei

Je kan het hebben hoor, lekker fris en zeker lekker makkelijk, nu eigenlijk nog een uitbundig kleurtje :-D

Mikelodeon zei

@ redstar; op je avatar heb je het ook heel kort of heb je een staart misschien?

@ martine; ja dat speelt bij mij eigenlijk ook. Ik ga vaak pas als het niet meer zit

@ ria; ik heb wel over een kleurtje nagedacht maar mijn haar groeit zo snel dat het ook gauw weer uitgegroeid is. En ik ben dan wel geen zeeuw maar dat vind dan toch zonde van mijn centen...

Hermien zei

Leuk hoor, zo kort. Ik moet ook weer eens, want kort is makkelijk, maar je moet wel vaker naar de kapper.....

Marion zei

Je loopt al met het voorjaar in je hoofd hahaha... heerlijk, kort. Ik ben altijd kort geweest maar sinds jaren lang, en kom tot de conclusie dat als je stijl/dun haar hebt, lang makkelijker is bv. met zwemmen, zit altijd in Model als ik uit de zee spring.
Staat je goed hoor Mike! Appeltaart!

Redstar zei

@ mikelodeon, De avatar is denk ik nu zes maanden oud. Haar wordt met 2 cm per maand langer. Een staart draag ik niet, maar mijn haar is wel langer als dat van jou :-))Nohg wel iig :-))

hanscke zei

Een fris mooi koppie. Oogt blij de wereld in. Zelf wil ik altijd het gevoel hebben zoiets als haar te hebben. De laatste keer was het mij iets aan de korte kant

Anoniem zei

charming!!!

Roosnans zei

lekker kort koppie hoor!!!
knuf

Thérèse zei

Staat je hartstikke leuk. Mijn kapsel is ook veel korter. Toevallig, hè?

fialas zei

dat kun je eigenlijk alleen maardoen als je stevige harde haren hebt, met mijn vlashaar wordt dat haveloos en onooglijk.

Mikelodeon zei

@ Fialas;nou ik weet niet of ik harde haren heb maar de hoeveelheid kruinen maken het ook voor mij erg spannend. Het zit geen dag hetzelfde en het haar lijkt een eigen koers te hebben ;-)

Plato zei

Een overzichtelijk kapsel, Martha. Ziet er goed uit. En makkelijk is ook wat waard.