maandag 16 maart 2009

Dag 1....en weight update

Na een vlotte fietstocht werd ik warm welkom geheten op de nieuwe stek. Enkele collega's had ik al eens ontmoet dus helemaal vreemd was het niet. Wel vreemd was het om pas om 8.45 te hoeven beginnen.
Om 6.00 uur zat ik vanochtend klaar wakker en rechtop in mijn bed. Om mijn extra tijd goed te benutten ben ik maar een eind gaan roeien, dat kan nooit kwaad. Zo tegen 15.00 uur kwam de man met de hamer en kostte het me erg veel moeite om me te kunnen blijven concentreren, dat was echt een stuk minder. Ik beschik liever zelf over mijn tijd maar goed daar waren in dit geval geen afspraken over te maken. Ik ben eigenlijk al blij dat ik de vrijdagmiddag vrij ben :-) Misschien is het een kwestie van wennen, we zullen zien en dat beetje extra beweging 's ochtends met roeien kan absoluut geen kwaad.
Goed, ik ga naar de weight loss challenge en hoop weer een lootje te kunnen trekken ;-)
Gewichtige groet!

Weight update:
Er is 6 ons minder van mij, het kan ook niet elke week 3 kilo zijn :-) een kleine meetactie toont aan dat ik over het geheel genomen sinds de eerste week 24 cm ben kwijtgeraakt. Kijk das toch ook weer mooi meegenomen:-)

17 opmerkingen:

Roosnans zei

De kop is eraf! de eerste dag is beleefd... mooi dat je je welkom voelde. Ben lekker jezelf, mooi mens! dikke knuf

marjolijn zei

Zo is het de kop is er af.
Blijf dicht bij jezelf en het gaat helemaal goed komen.
Succes meis.

Me! zei

Een warm welkom is in ieder geval al een goede start. Gewoon ertegenaan meid.

Thérèse zei

In ieder geval dat je warm welkom geheten werd. Dat is zovast een leuk begin.
En 's ochtends vroeg aan het roeien slaan....oei, daar zou ik niet aan moeten denken.
Maar verder: succes gewenst, voornamelijk met wennen aan alles.

Terrebel zei

Jij roeit naar je werk? Wauw!

Redstar zei

Dat zal wel even wennen zijn als je een glad ander ritme krijgt. Vandaar dat die man met de hamer om drie uur ook klaar stond.

Het moet fijn geweest zijn dat je goed onthaald werd. Dat maakt een en ander toch behoorlijk positief denk ik :-)

ria zei

't Komt allemaal goed ;-)

Natje zei

Super dat je een goede eerste dag hebt gehad! En het gewicht ook toppie! 24 cm is veel!!! Lekker gevoel toch? Natje xxx

Pasula zei

Het is altijd even wennen, maar je zal snel je draai gevonden hebben. Wat goed dat je roeit en afvalt en dat onder een stresssituatie...petje af!

Bolus zei

Succes in je nieuwe baan! Toch altijd weer een mijlpaal, al is het dan min of meer neit helemaal gegaan als je zou willen geloof ik. Afijn, ook hier weer neiuwe ervaringen en mensen!

Alice zei

Dat wordt zo een lange dag, als je zo vroeg wakker bent. Je gaat er vast aan wennen.

Thérèse zei

Nou, 6 ons is ook niet niks. Nee, goed hoor!

geertje zei

Verandering is altijd omschakeling. Het lukt je wel!

Martine zei

Wat heerlijk dat je warm ontvangen werd. Dat maakt het een stuk makkelijker. Het komt vast allemaal goed..
Goh! Die weight loss challenge ziet er wel erg spannend uit. Sinds de dood van mijn moeder valt het afvallen me zwaar. Ik kom niet (meer) aan, maar gewicht verliezen.. Misschien dat dit een goede stimulans is..

Soofy zei

Gewelddig gewichtnieuws! Tja, roeien met de riemen die je hebt: je lijf moet zich nog aanpassen. Het is wel een enorme omschakeling kwa tijd.. Bijna 3 uur later, toch?

hanscke zei

He, je hebt al weer een nieuwe werkplek. Dat is snel. Succes hoor en maak er wat van.

plato zei

Das best goed, Martha. Je bent wel een doorzetter.