maandag 9 maart 2009

Monday monday...


Vandaag een kort gesprek met PZ gehad en daar is een mogelijkheid voor een andere (tijdelijke) werkplek uitgekomen. Wederom een wijkbureau maar dan Oost-Noord Oost. Gelijk er langsgefietst en kennisgemaakt. Mijn indruk is positief maar goed het is even afwachten wat zij van mij vonden.
Wat ik wel jammer vind is dat ik mijn werktijden aan de openingstijden zou moeten aanpassen maar goed ik ben ook wel erg verwend geweest wat dat aangaat ;-)
Eerst maar eens zien of het wat is en wordt nietwaar?

Iets van geheel andere orde is dat ik mij vorige week heb laten verleiden tot een weight loss challenge. Door alle vreemde werkperikelen ben ik glad vergeten hier gewag van te maken maar bij deze dus. Vanaf heden zal elke maandag in het teken van de weight loss challenge staan met een vette pot in het vooruitzicht en hopelijk een mager resultaat...

8 opmerkingen:

Terrebel zei

Sterkte! Een weddenschap legt wel extra gewicht in de schaal, dat weet je wel he?

Natje zei

Hej! Ben heel benieuwd naar je nieuwe werkplek! Een vraagje, kan ik ook meedoen aan die weight challenge? Gewoon als stok achter de deur, niet voor dat potje... maar ik merk dat ik ook wat meer hulp nodig heb en 2 keer sporten niet genoeg is. Natje xxx

Me! zei

Dat wordt afzien dan. Dat lijkt me wel aantrekkelijk, wekelijks met de billen bloot.

Filosofietje zei

Zo, ik heb weer even bijgelezen.. Die baan die jou weer een goed gevoel gaat geven komt er echt wel. Natuurlijk komt ie want je bent gewoon een heerlijk fijn mens. En ik geloof stellig in dat je ontmoet zoals je doet. Dus geen probleem daar. Dat je af en toe eens iemand tegenkomt die zich tegen je verzet... hebben we dat niet allemaal? Hoeft niet geannaliseerd te worden, lijkt me. Gewoon op weg naar de volgende afslag. Jezelf volgen, precies zoals je al die tijd al aan het doen bent.

marjolijn zei

Succes op je nieuwe werkplek, en nog meer met die weight challenge!
Knap hoor!!

Pasula zei

Hee wat goed dat er een andere werkplek is! Ik hoop dat je je daar helemaal jezelf gaat voelen en succes met je weight loss, gaat wel lukken!

Mikelodeon zei

@terrebel; leuke woordspeling :-) een beetje competitie ligt mij wel als rechtgeaarde ram

@ Natje; als je echt aan de slag wil neem dan contact op, ik heb je een mailtje gestuurd ;-)

@ me; nee hoor, ik houd niet van afzien, blote billen daarentegen;-)

@ filosofietje; dank je wel voor je opsteker Filo :-)

@ pasula; er is zicht op, ik zit er nog niet hoor. Misschien zien ze mij wel helemaal niet zitten

Thérèse zei

Een verandering is misschien wel het beste en volgens mij mogen ze zich in hun handen knijpen als ze jou kunnen krijgen...

Even een vraagje, dom misschien, maar goed: Wat is die Weight challenge of zo iets?