dinsdag 10 maart 2009

Nieuwe job...


Jawel, je leest het goed, aanstaande maandag start ik op een nieuwe werkplek. Ik weet nog niet of dit een tijdelijke job betreft of een met wat meer permanent karakter maar dat zien we wel. Het voelt alsof ik weer onderweg ben.

Nog meer goed nieuws is dat ik de afgelopen week goed ben afgevallen, drie kilo maarliefst. Leuk genoeg werden er aan de afvallers lootjes gegeven waar aan het eind van de avond een winnaar uit getrokken zou worden. En wie won? Jazekker ikke en ik ben met een pakketje proteïnerepen huiswaarts gekeerd :-)

Nu is het zaak dat ik deze zeer gedoceerd tot mij neem, wat lastig genoeg is daar ze errug lekker zijn....
Opgewekte groet!

9 opmerkingen:

Me! zei

Twee keer proficiat dan, wat doe je precies om af te vallen...

Redstar zei

Gefeliciteerd, 2x en volhoeden dat afvallen. ALs je je eigen daar goed bij voelt dan :-) Suc6 op je nieuwe werkpek

geertje zei

Fijn dat alles weer lekker gaat! Komt goed met die nieuwe job!
Zelfde vraag als ME: wat doe je om af te vallen? En drie kilo in een week... jeetje...

Terrebel zei

Van harte! Een nieuw gewicht, een nieuwe baan...

Thérèse zei

Nou, mooi zo! Ik hoop dat het een boeiende baan wordt...
ja, en hoe doe je dat. dat afvallen???

Thérèse zei

Nou, mooi zo! Ik hoop dat het een boeiende baan wordt...
ja, en hoe doe je dat. dat afvallen???

ria zei

Ja, dat willen wij natuurlijk allemaal wel weten, hoe je dat doet :-)
Fijn! Van Harte met alles!

aargh zei

Ha mooi, een nieuwe baan, hopelijk bevalt het daar. (misschien heeft de stress van de vorige baan ook nog een bijdrage geleverd aan het verminderde gewicht? Ik hoop niet dat dat een rol speelde, anders kon het nog wel eens gaan tegenvallen met lijnen de komende tijd ;-))

Rainbow Light zei

gefeliciteerd!!!! met je baan, met je dappere stappen, met het volhouden en afvallen!! whow... je inspireerd me inderdaad!
keep on going ;-)