zondag 29 maart 2009

Rat race...


Als een 'rat race', zo ervaar ik het leven eventjes. Er is nauwelijks tijd om te bloggen, laat staan om blogjes te lezen. Ik ben voornamelijk bezig met het opzetten van een nieuwe 'Weight Loss Challenge' in Utrecht. Daarnaast ben ik met een vriendin bezig een programma te maken voor een 'retraite' dag. En last but not least ben ik nog steeds een brief aan het dichten als antwoord op de brief van mijn voormalig manager. Iets wat me veel energie kost maar wat er wel moet komen.

Kortom, er is een boel in beweging en om gewicht te blijven verliezen is het blijven bewegen belangrijk!
Zo is er een mooie actie van Alpro soja om te sparen voor allerhande gratis DVD's en specials van National Geografic. Ik gedij erg goed op de sojaproducten en heb inmiddels alle interessante DVD's besteld maar heb nog steeds genoeg streepjescode's over om ook anderen van deze aanbiedingen te laten meegenieten. Ik zou je willen uitnodigen om even op deze site te kijken of er wat van je gading is. Als je wat leuks gevonden hebt neem dan even via het mailformulier contact op.

Bezige groet!

13 opmerkingen:

Me! zei

Het leven bestaat nu eenmaal uit keuzes. Je kunt niet alles tegelijk doen. Maar denken aan je gezondheid staat toch voorop.

marjolijn zei

Zo is het, alles tegelijk kan niet, neem eerst de belangrijke, en dan de rest.

Rainbow Light zei

Geweldige ontwikkelingen! Veel plezier en succes... enne stap voor stap.

Redstar zei

Soms zouden we willen dat we alles tegelijk kunnen doen, maar gelukkig is dat niet mogelijk. We zouden knetter worden. Ik denk nu soms al waar allemaal mee bezig te zijn mss iets te veel is.. Pluk de dag zoals hij komt mikelodeon :-0

geertje zei

Jij bent goed bezig!! :-)

Lin's ding zei

wat goed dat je zo in beweging bent, maarre...houd jezelf in acht he!

filosofietje zei

Druk maar gezond actief dus!

ria zei

Je kunt maar ergens druk mee zijn hoor. Een brief dichten.... woei!!

Natje zei

Succes met alle zaakjes die je aan het doen bent. Ik ben ook weer in actie gekomen na een klein weekje rust. Natje xxx

plato zei

Gezondheid is belangrijk. Maar Alprosoja is toch wel een heel erg offer. brrrrr. Wel dapper.

Thérèse zei

Zal dat allemaal wel goed gaan????
Is dat niet een beetje TE?
Weet je het wel zeker, dat gejacht en gedoe??
Een bezorgde reactie.

hanscke zei

Het woord challenge kom ik nu toch wel erg vaak tegen, een beetje modische term? Verder veel succes met het afvallen

Soofy zei

Ik zie je hard hollen in je Esscher-radje... loop je achter jezelf aan en zie ik je achterste of loop je voorop en zie ik je frontaal?