vrijdag 6 maart 2009

Time to move on...

Vandaag even bij de bedrijfsarts langsgeweest, die overigens ook niet anders kon constateren dan dat er sprake is van een conflict en dat het niet raadzaam is voor mij noch de manager om mij naar mijn oude werkplek te laten terugkeren.
Een nieuwe stap dus en die gaan we maandag zetten. Dan ga ik horen wat PZ te melden heeft en wat er voor mij in het vat zit.

Vandaag heb ik verder besteed om mijn bloglabel 'brood op de plank' eens terug te lezen 'all the way' naar september 2006. Mijn bedoeling was om te kijken wat ik allemaal over mijn werkzame bestaan geschreven heb en zo mijn gedachten verder te ordenen. Eigenlijk was het erg leuk en vermakelijk om te doen en stond ik af en toe te kijken van mijn eigen schrijfsels. Wat me heel duidelijk is geworden is dat ik niet meer trots ben op wat ik doe als ambtenaar. Dat is heel lang wel geweest maar ik ben het kwijt.

It's time to move on, waarheen en wanneer is nog niet duidelijk maar ik wil het gewoon weer naar mijn zin hebben en het gevoel hebben dat het uitmaakt dat ik er ben. Ik wil de betrokkenheid terug in mijn werk en me weer trots voelen. Foto is van Curieuzemosterdpot

19 opmerkingen:

Rainbow Light zei

wat een goede manier om 'brood op de plank' op een rij te krijgen! en zo krijg je gelijk inzicht in wat je wel/niet wilt toch? dan kun je dat maandag inzetten! En misschien is er iets anders dan de gemeente wat jou zou boeien? waar ligt jouw passie verder?

curieuzeneuze zei

tuurlijk maakt het uit of jij er bent!

ik hoop dat je snel weer plezier vindt in je werk!

(knappe foto??) ;-))))

gezellig weekend,

hanscke zei

Ja zo werkt het weblog ook nog eens een keertje, als naslagwerk voor jezelf. Plezier in je wrk hebben is heel belangrijk heb ik gemerkt. Ik heb het afgelopen jaar heel lang geworsteld, maar zo langzamerhand kom ik er op uit, ik krijg het weer naar mijn zin. Ik hoop dat over een tijdje bij jou ook weer te lezen.

Terrebel zei

Dus geen swf-foto's meer van de Dom?

Redstar zei

Ik ben heel erg benieuwd naar het verloop van dit verhaal :-) Ik zou een vakantie van een paar maanden inlassen, maar ja, ik ben niet iedereen :-D

Aleksandra zei

Het beste meis,zorg goed voor jezelf.

marjolijn zei

Succes, meis!
Zorg goed voor jezelf, dan komt de rest ook wel weer.

Pasula zei

Kan ik me heel goed voorstellen. Iedereen verdient het om een leuke baan te hebben! Ik wens je een mooi weekend toe zonder gepieker lieve Mike.
Enneh even voor Curieuze: knappe foto! ;-)

Me! zei

Zonder echte motivatie brand je ook alleen maar af. Ik hoop dat ze bij PZ wat in de aanbieding hebben waar je je in kunt vinden.

Wieneke zei

Hoor wat PZ te melden heeft koeltjes aan en ga intussen als een dolle ergens anders solliciteren. Dit wordt volgens mij niks meer.

Jan K. zei

Als je die laatste alinea goed voor ogen houdt, dan zal het je ongetwijfeld lukken om weer een fijn een waardevol plekje te vinden, is het niet linksom, dan wel rechtsom.
Maak er een mooi weekend van en succes maandag!

Lin's ding zei

ik ga je foto's van je uitzicht missen, maar dat is niet van belang. Van belang is dat jij op de juiste plek zit en dat je trots bent op jezelf, want dat is iets wat je zeker mag/moet zijn. Ik ben benieuwd waar je pad heen leidt: waar jij je nieuwe baan met passie vindt. En voor nu: GENIET van je weekend en al het moois om je heen.

Min zei

Bij mij had PZ geen aanbiedingen.
Het bedrijf waar ik werkte zat (hoorde ik later)in zwaar weer.
Nu ben ik ook op zoek naar die baan die het beste bij mij past, zoals een staart..

Mannie zei

Best vervelend in onzekere tijden maar ach, zal vast wel weer geod komen eens

NickN zei

Het is heel vervelend als je en conflict op je werk heb met je leidinggevende......
Ik hoop voor je in een goede wending... Laatste wat je moet doen is opgeven en weglopen.... NIET DOEN!

f r e d zei

een ambtenaar die op maandag een nieuwe stap gaat zetten....?
(dit is heel flauw.... ik weet het;
maar kon het niet laten.)

Thérèse zei

Nou, ik ben wel benieuwd wat je dan graag zou willen doen. Wat voor ambtenaar ben je nu?
Ik vind het wel dapper van je te willen veranderen. Nou, je houdt ons vast op de hoogte.

plato zei

En hoe gaat het er nu mee, Martha?

Soofy zei

Zo'n plotse zelf-inzichtverandering had ik niet verwacht. Het moet wel haast een (1) zinnetje of woordje zijn geweest dat dat heeft veroorzaakt... ?
Een foto met perspectief hahaha Help, de beer is los!!!!!!!!!!!!