zaterdag 25 april 2009

Joehoe...

Daar is ze weer...
Vandaag de hele dag in Putten geweest voor een training van Herbalife en oneindig veel geleerd en gehoord.
Het lijkt wel of ik totaal ontgift ben en ook absoluut niet meer taal naar zoete en of zoute vette zaken. Voor het geval je mocht denken dat Herbalife 'duur' is kan ik je alvast melden dat ik aan de kassa van de supermarkt tegenwoordig beduidend minder kwijt ben, zeker nu ik geen karrevrachten met onzinvoedsel en snacks meer naar huis hoef te slepen.

Het is je vast niet ontgaan hoe enthousiast ik zelf ben maar het horen van ervaringen van anderen vandaag, raakt mij net zo goed. Het wordt mij steeds duidelijker dat ik hiermee wil werken, en eigenlijk doe ik dat al. Door mijn steeds slanker wordende verschijning en energieke uitstraling komen er steeds meer nieuwsgierigen op mijn pad.
Stil maar, wacht maar tot de laatste 18 kilo's ook zijn weggesmolten en dat gaat gebeuren :-D
Ook deze week was er weer 1,5 kilo minder van mij.

Bij thuiskomst vanavond wachtte mij trouwens een verrassing, mijn pakketje van Vistaprint was afgeleverd. Vanaf heden ben ik in het bezit van heuse visitekaartjes, adresstickers en van mijn eigen opschrift voorziene zelfklevende memoblaadjes.
Uitgelaten groet!

18 opmerkingen:

Me! zei

Wrijf het er maar in, ik ben toch ook maar weer eens begonnen met een andere levenswijze. Alleen de vraag hoe lang hou ik het nu vol...

Mikelodeon zei

@me!; och erm, je doet alsof je het moeilijk hebt :-D

Ik kan je met een hand op mijn hart verzekeren dat mijn afslankproces geen 'afzien' is :-) Ik smul heerlijk van een wereldproduct.
Ik zou bijna zeggen dat ik er enorme lol in heb om af te slanken

ria zei

Je straalt het uit hoor :-D
Fijn dat het zo goed gaat!!!

Terrebel zei

Ria haalde mij al de woorden uit de eh...vingers.

marjolijn zei

Fijn dat het zo goed gaat, geniet er van meis!!
Fijne zondag.

Pasula zei

Je bent goed bezig Mike, als ik jou zo enthousiast hoor vertellen denk ik dat ik zelf ook maar weer eens aan de slag ga. Gelukkig heb ik momenteel geen smaak door die verkoudheid en kon ik gisteren op een verjaardag alle lekkers laten staan.
Enneh dat van die pollen? We ademen iets raars in? Ben benieuwd, misschien wil je erover loggen?

Wieneke zei

Sjonge, wat leuk allemaal! Dooooooorgaan! :-)

Mikelodeon zei

@ Pasula; ik doel op de hooikoortstijd die nu volop gaande is. In de lucht zweven heel veel pollen waar mensen last van hebben. Als je onze lucht gaat onderzoeken dan zie je dat er allemaal zwevende deeltjes inzitten, vandaar mijn term 'soep'. Deze 'soep' bestaat uit deeltjes luchtverontreiniging maar ook uit stuifmeel en daar hebben een boel mensen momenteel last van.

Rainbow Light zei

Zoooo he, je ziet er geweldig uit! Heerlijk om te zien hoe je ervan geniet om gezond te eten EN af te slanken hierbij, en ook nog stappen richting een toekomstige baan te maken. Whow, ik heb respect voor je! keep on going girl!

Redstar zei

Je zult vast wel gemerkt hebben hoe lekker het is om te veel gewicht kwijt te raken. Ik vraag me af of je al beter slaapt en zo, want ook dat hoort er bij. Goed nieuws dus :-D

geertje zei

Je ziet er stralend en goed uit Martha!

plato zei

Ha, jij ook aan de vistaprints? Uitwisselen?

Ik begon een paar weken geleden met 103,6 en zit nu op 97,9. Gewoon door bewust minder te eten en ipv koffie drink ik vers citroensap met een klein beetje suiker. Misschien doe ik het niet goed, maar tot nu toe werkt het zonder kosten:

Mikelodeon zei

@ Redstar; ik ben altijd een goede slaper geweest, altijd en overal. Maar het is heerlijk om mijn veters te kunnen strikken zonder dat benauwde gevoel ;-D


@Plato; ha wat een goed nieuws! Lekker is dat. En als jouw probleem was dat je teveel at dan heb je het prima opgelost. Wel vraag ik me af waarom je suiker toevoegd aan je citroen, en uberhaubt waarom je water met citroen met suiker drinkt?
Verder geef ik ook niets extra uit aan afslanken hoor, ik heb alleen mijn eetpatroon drastisch gewijzigd :-D

Natje zei

Alle resprect voor je! En ik ben echt blij voor je dat het nu zo goed gaat. Mij lukt het nog niet zo. Maar dat komt wel! Daar ben ik van overtuigd. Is het vandaag niet, dan morgen wel. Maar je straalt inderdaad! Heerlijk om te zien! Natje xxx

Thérèse zei

Het wordt afgezaagd, maar je straalt gewoon.....nou, als het voor jou dit is, dan moet je het blijkbaar zo doen. Prachtig toch?

Lin's ding zei

zo glimmerdje, het gaat goed met je. Wat super fijn dat te lezen. Hoera voor jou..ik ben trots hoor

NickN zei

Zo te horen heb je doel in je leven weer teruggevonden....

Roosnans zei

en ik sluit me maar aan bij alle voorgaande sprekers!!!!

dikke (jawel) knuffel