vrijdag 17 april 2009

Sisters in business...


Vandaag heb ik mijn introductiedag van Herbalife gehad en werd tot mijn grote verrassing naar voren geroepen om een pin en een certificaat van 'supervisor' te ontvangen uit de handen van Ronald Bos.

Ik snap werkelijk niet wat mij al die jaren heeft tegengehouden om me met dit bedrijf te verbinden maar ben heel erg blij dat ik dat nu eindelijk wel doe.
Het voelt als een eerste stap in een nieuwe levensrichting en het voelt heel vertrouwd tot mijn grote verbazing.
Natuurlijk helpt het enorm dat mijn eigen zus mijn sponsor is en dat ik gebruik mag maken van haar 16 jaar lange expertise en ervaring in dit vak. Ik voel ook dat ik met deze gezette stap eindelijk zèlf mijn richting bepaal.

Zo zou ik bijna vergeten te melden dat er deze week weer 2,2 kilo minder van mij is. Ik geloof wis en waarachtig dat ik een kans maak op één van de drie prijzen in onze challenge van Houten. Misschien wat prematuur om hier over te schrijven daar ik pas halverwege de challenge ben en nog 6 weken heb te gaan maar ik zie toch een kans...En tegen die tijd kan ik best wat extra's voor een nieuwe garderobe gebruiken ;-D
Vrolijke groet!

21 opmerkingen:

Soofy zei

oo wat ben ik trots! Op allebei (allebij?)

Me! zei

Je krijgt het nog druk op deze manier...

Natje zei

Wat leuk! Ben blij voor je! Fijn weekend. natje xxx

marjolijn zei

Geweldig...!!
Helemaal goed.
Fijn weekend he!!

Pasula zei

Wat super Mike! Je gaat gewoon een nieuw leve tegemoet en ik ben blij voor je!

ria zei

Wow, 't gaat super zo te lezen :-)
Leuke foto van jou en je zus!

Redstar zei

Goed voor je zeg. Dat moet een goed gevoel geven! Je zus lijkt erg op je andere zus. Soofy. Vind ik dan :-D

geertje zei

Fijn dat je het als zusters ook hierin goed kan vinden.
Leuke foto!

Lin's ding zei

go..girls! Goed zo. Ben trots!

Mikelodeon zei

@ soofy;Thanks :-D

@ me!; sterker nog, ik heb het druk maar ervaar het niet als 'druk':-D

hanscke zei

Stralende foto

Rainbow Light zei

Geweldige stappen die je zet!!
Veel plezier erin/ermee.

Bolus zei

Heel veel succes (al blijf ik sceptisch over multilevel marketing..)

NickN zei

Nou dat is weer en positief geluid van jou kant na een turbulente periode.. Zo te horen doet het je veel goeds.... vasthouden!

Renesmurf zei

Alleen goede berichten.
Das mooi!

filosofietje zei

Wat een heerlijke happy foto!
Ik word er zelf helemaal vrolijk van. Ik ga ook lijnen. Denk ik :o)

Roosnans zei

Mooie foto van jullie beiden, of bijtjes, als in: bezige bijtjes!!
goed bezig, leuk te lezen dat je er lol in hebt!
hug

Thérèse zei

Wat een ontzettend gezellige foto eigenlijk van jullie tweetjes!!

Linneke zei

Veel succes !
Je doet me ook flink zin krijgen om wat minder van mij na te streven ... :-)
Heb je soms geen goeie (herbalife)contacten in het Oostvlaamse van België ?

Plato zei

De challenge? In het engels klinkt het plotseling gewichtiger dan gewooon als uitdaging. Terwijl je juist minderen wil. Mmmmmm....:-)

Leuke foto van jullie beiden. Dezelfde brede glimlach.

Min zei

Hoop dat je wint!