donderdag 30 april 2009

Visite...


Ik heb lang uitgekeken naar deze vrije dagen, waarvan vandaag, koninginnedag, de eerste was. Ik heb heerlijk van deze zonnige dag genoten totdat de visite me vertelde over het drama in Apeldoorn. Ik tel mijn zegeningen zo zonder tv...

Vandaag was lief ook vrij en samen hebben we onze veranda partytent opgezet en er heerlijk onder gezeten. De foto is helaas jammerlijk mislukt maar een beter gelukt exemplaar zal ongetwijfeld nog een keer volgen.

Verder heb ik heerlijk onbekommerd in de hangmat gelegen en nagedacht over van alles en nog wat. Zo ook over het feit dat ik deze week niet afgevallen maar 8 ons ben aangekomen evenals dat mijn vetpercentage gestegen zou zijn...
Mijn taille (jawel ik heb er weer een ;-) en mijn broekmaat vertellen mij anders. De meest recent aangeschafte broek met maat 46 sluit niet meer aan en ik hoef de knoop en rits niet meer open te doen voor toilet bezoek. Dat heeft een handige kant maar verder doorlopend je broek met één hand vast moeten houden omdat ie anders van je billen zakt is toch wel vermoeiend.
Het kan niet anders dan dat mijn hormonen weer een loopje met mij nemen, ik weet immers wat ik gegeten heb en ik heb besloten mijn eigen broek maar te vertrouwen. Al die moderne technologie, ha! Daar heb ik mijn buik van vol.

Zo stoei ik ook met mijn nieuwe laptop met Vista besturing. Ik word een dagje ouder en kan al die verschillende besturingssystemen niet meer uit elkaar houden. Vista en XP thuis en het antieke windows 'weet ikveelwat voor jaartal' op mijn werk, mijn harde schijf raakt vol en heeft moeite de nieuwe info allemaal te downloaden. Maar goed de komende dagen zijn we vrij :-D en hebben we weer alle tijd om ons hierover te buigen.
Luie groet!

13 opmerkingen:

Thérèse zei

Ik wist ook van niks; was lekker aan het snuffelen op de vrijmarkt en hoorde het toen ik thuis kwam...heb jij helemaal geen TV of keek je gewoon niet?

Het zal best goed gaan met je gewicht!!

Me! zei

Ik hoorde het ook pas heel laat, ik zat lekker ergens in de natuur.

Mikelodeon zei

@ Therese; ik heb wel een tv maar kijk erg weinig, het kan me niet zo boeien wat de beeldbuis te bieden heeft...

Pasula zei

Ik zag het drama live op tv en ook al probeer je daarna je dingen te doen die je van plan was, de beelden staan diep op het netvlies gegrift. Ik weet nu weer waarom ik het nieuws op internet lees ipv het journaal kijk. Die beelden komen vaak erg hard binnen.

Mikelodeon zei

@pasula; ja ik lees wel bijna elke dag het nieuws op internet. Of eigenlijk is het meer een soort van 'scannen'. Er komt gewoon veel te veel op me af.

marjolijn zei

Toch maar lekker verder gaan met je vrije dagen meis, en lekker genieten.

Natje zei

Vertrouw maar lekker op je broek!
En ook hier kwam het nieuws ter ore van Apeldoorn. Diep triest. Natje xxx

Redstar zei

Ik hoorde het van een buurvrouw toen ik brood ging afrekenen. Ik sta er maar niet te lang bij stil. en ik heb nog geen beelden gezien tot nu toe

Afvallen heeft vele gezichten. ALs je spiermasa toeneemt (wat zou moeten als je afvalt. Meer spieren is minder vet) Dan hoef je niet altijd in gewicht af te nemen.

De wonder poedertjes, menu's, machines, en rtl reclametv vertellen dat er nooit bij :-) Zo dont worry. Als jij jezelf een doel hebt, dan haal je dat ook

ria zei

Ik hoorde het de verslaggeefster vertellen, de tv stond wel aan maar ik keek eigenlijk niet. Daarna ben ik wel gaan kijken. 't Is vreselijk.
En met die broeken gat het prima zo te lezen ;-)

geertje zei

Klinkt heerlijk, zoals je geniet van je vrije dagen! Ik was net zo aan het genieten toen ik het nieuws hoorde... Ik heb wel tv en kijk denk ik ook wel vaker dan jij, maar zet em niet snel midden op de dag aan. Het heeft wel invloed op je geniet-stemming.

hanscke zei

Wat de pc's betreft, het is alsof ik mijzelf hoor praten

Soofy zei

Je bent en blijft een enorm grappig mens.
Met bijzondere schrijfkwaliteit. Ik ben wel blij met "8 ons ""meer"" Martha"

PLATO zei

Ik it hier, vier kilo lichter, achter Vista te werken en het valt me erg mee moet ik zeggen. Maar ik ben het met je eens dat er wel erg veel besturingssystmen bestaan.