dinsdag 5 mei 2009

De laatste (ki)lood(t)jes...


Men, wat is het spannend met de WLC. Ik lig momenteel derde en heb nog één week om misschien nog een plaatsje op te schuiven. Mijn rammenhart klopt competatief en ik wil zo graag eerste worden...
Ach goed beschouwd zijn we allemaal verliezers :-D

Wat een omslag qua weer trouwens, ik heb mijn korte broek aangetrokken maar die ga ik toch echt straks inwisselen voor wat langers. Wel jammer dat het weer een beetje prut is want ik ben lekker vrij vandaag, maar ook door dit laten we de pret niet drukken. Misschien lukt het me om even een paar nieuwe gymschoenen te scoren. Door al mijn sportieve acties zijn de oude behoorlijk gesleten.

goed geluimde groet!

16 opmerkingen:

Me! zei

Als je die te voet in Maastricht komt halen lig je misschien eerste...

Mikelodeon zei

@ me; haha, wel een idee maar ik denk dat ik vandaag niet verder te voet kom dan ons winkelcentrum :-)

ria zei

Het lukt je vast! Nieuwe schoenen EN eerste worden ;-)

Redstar zei

Mijn ervaring is dat als je echt iets weil, je het voor elkaar krijgt.
Het zou je dus moeten lukken om van de driede naar de eerste plaats te komen als je dit echt wilt.

alice zei

Echt iets voor een ram om van afvallen een wedstrijd te maken. Maar ik gun je een eerste plaats en natuurlijk ook mooie nieuwe schoenen. Ren ze

Linneke zei

Goeie loopschoenen moet je zeker in huis halen want blessures kan je maar beter vermijden.
Ik wil ook graag binnenkort weer aanknopen met mijn looptraditie - zodra dochterlief volledig is overgeschakeld op de fles, gaat bibi ervandoor!

Thérèse zei

Tjonge, wat een ambities! Voor mij zou dat helemaal niet werken; het zal mij altijd worst wezen wie iets wint. Maar gelukkig zijn niet alle mensen zo.
Op naar plaats 1 dus EN nieuwe schoenen!!

Mikelodeon zei

@ ria en Redstar; dank voor jullie vertrouwen, ik ga ervoor dat moge duidelijk zijn :-D

@ Linneke; helaas missie nieuwe schoenen nog niet geslaagd maar wel weer een lekkere trippel gemaakt :-)

@ Alice en Thérèse; tja het zit een beetje in mijn sterrenbeeld en ook dat ik enorm kan doordraven :-D

marjolijn zei

Dan op naar de 1e plaats, motivatie heb je genoeg, dus moet lukken en dan nieuwe schoenen toe, nooit weg, toch. Zal ook vast goed komen.

NickN zei

Ik weet niet hoeveel waarde je daar aan hecht maar een derde plaats is ook wel wat waard...

Soofy zei

ik hou wel van loosers... ;-))
Enne... ik denk/hoop dat je hormoontjes je op de 3e plaats hebben gebracht ipv de 1e. Dus is er nog hoop.
Wat zijn de prijzen? of ben je het zelf?

Pasula zei

We zijn allemaal verliezers?? Echt niet, we zijn juist allemaal winnaars. Ook al word je misschien geen eerste, toch heb je het maar mooi geflikt!

Mikelodeon zei

@ Pasula; dat we allen verliezers zijn slaat op het gewichtsverlies, we zijn natuurlijk bikkels :-)

@ Soofy; de prijzen zijn erg leuk en allemaal geldprijzen. We hebben allemaal 50 euro ingelegd waarvan 35 euro in de prijzenp[ot terechtkomt. Ik schat dat de 1e prijs 350 euro is en de 3e 75 euro.
Nogal een verschil ;-D

PLATO zei

Derde is al erg mooi. Maar ja, jij gaat voor plaats 1. Ik ben benieuwd.

Anoniem zei

Oh oh ik ben ook een ram en kan ook zooo doordrammen...


Groetjes, Min

hanscke zei

Als je tweede wordt is dat ook mooi, dan ben je reserve-eerste.