dinsdag 26 mei 2009

Sssssst....

Ai, Blijkbaar heet de nieuwe buurman 'Matz', excuses voor deze verwarring :-)

Tussenstand kennismaking tussen Foster en Matz: 1 - 0 Voor Foster (natuurlijk ;-)

Heel zachtjes nu anders hoort ie het en hij is toch al zo gauw afgeleid. Maar we hebben een nieuwe overbuurman. Het is een jolige jonge vent met zeer schalkse en tegelijk lieve bruine ogen. Zo'n innemend type waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft om er vooral niet te lang in te kijken.

Voor mij al te laat, ik was gelijk verkocht en ik kon gelijk al niet meer van hem afblijven. Ik houd van dit soort jonge kerels, alleen al dat heerlijke haar en die onstuimige blik. Ahhh, om te zoenen gewoon.

Welkom Matz




Foster en Tooheys waren overigens niet voor commentaar bereikbaar.

15 opmerkingen:

Roosnans zei

Woewaaaaahhh, wat een heerlijk koppie!!! lekker hoor!
In dit geval hoef je je handen toch niet thuis te houden zekers...???
knuf

Me! zei

Wat een schatje, wacht maar tot hij groot is...

Anoniem zei

aaaaaahhhh idd wat een leukerd he?
btw, het is geen onwil dat ik nog niet langs ben geweest......ik denk morgen avond als het uitkomt?

gr de buuf

marjolijn zei

Wat een boefje..!!
Veel plezier met de nieuwe buurman.

ria zei

Ja, dat zijn de verleiders ten top, gelukkig woont hij vlakbij ;-)

Natje zei

Wat een geweldige pup! Ja daar kan ik ook niet vanaf blijven! Natje xxx

Thérèse zei

Ooooh, die ogen!! Ja, om gelijk verliefd op te worden. Ja, je katten natuurlijk niet, maar het kan komen...

Redstar zei

Ja, zulke ogen kan niemand weerstaan natuurlijk ;-)

hanscke zei

Lief hoor, misschien mag je wel oppasbuuf worden

Mikelodeon zei

@ roosnans; en hij is sooo sacht...

@me!; hoezo, dan is ie gewoon een grote schat ;-D

@ Buuf; het zijn drukke tijden, no worries, Maxim zei ook al dat het dit weekend toch moest gaan lukken ;-)

@ Marjolijn; dank je wel, ach al dat jonge spul is geweldig :-D

@ Ria; ja, verleidelijk dichtbij

@ Natje; ja daar kan mijn lief niet tegenop :-D

@ Thérèse; nou, Foster staat zijn mannetje wel maar Tooheys blaast vanaf het dak nog naar alles wat hond is

@ Redstar; ja, jong spul blijft aantrekkelijk en een hoge aaibaarheidfactor hebben :-)

@ Hanschke; ik denk dat er aanbidders genoeg zijn, mijn eigenjongens zijn echter niet onder de indruk...

Linneke zei

Wat een knappe bink ...

Mijn poezelige dames zouden evenmin onder de indruk zijn, vrees ik. :-)

Pasula zei

Een blik om voor te smelten.....

fialas zei

zijn baasjes hebben vast wel eens een wandelvriendin nodig. Of zijn ze jaloers?

Soofy zei

Is die foto genomen na de confrontatie met Foster?
Zo'n overbuurman sluit ik ook in mijn hart.Matz betekent gewoon dat je mazzel hebt met zo'n hondje. Of issie joods met een gekortwiekt staartje? ;-D

plato zei

Veel plezier met de nieuwe aanwinst :)