dinsdag 16 juni 2009

Home sweet home...


Vanacht locale tijd 24.00 uur vertrokken uit Singapore en 12 uur later 07.00 s'ochtends Nederlandse tijd weer op Schiphol aangekomen. De vlucht was erg onrustig, ik verbeeld me dan maar dat ik in een bus rijd op een hobbelige weg en met slechte vering. Zo ben ik al fantaserend snel ingedommeld om 8 uur later pas echt weer wakker te worden, dat was ergens boven Iran. Zo wil ik wel vaker reizen ;-) Maar goed ik heb wel vaker het idee dat de terugreis sneller gaat...

We hebben deze vakantie voor het eerst met Singapore airlines gevlogen en dat is ons goed bevallen. Zo goed dat ik eigenlijk wel zeker weet dat deze maatschappij het heeft gewonnen van Qantas en onze eigen KLM en dat op alle categorieën. We zaten op een standaard stoel, mensen die ons kennen weten dat we lang zijn. Ik kon mijn benen over elkaar slaan en Maxim had nog ruimte over tussen zijn knieën en de stoel van de voorganger. Het eten was werkelijk erg lekker en met 3 keuzes. Het cabine personeel was een en al vriendelijkheid en zeer attent. De toiletten werden zeer regelmatig schoongemaakt en bleven er zelfs na intensief gebruik keurig uitzien. Ook waren de toiletten voorzien van handcreme, moisterizers, mondwater en kregen we tandenborstels met tandpasta uitgereikt.

De foto is niet van mijn hand, wel heb ik 'm zien staan de A380. Twee exemplaren zelfs, indrukwekkend groot. Op Schiphol zijn ze nog niet zover dat ze deze jongen kunnen ontvangen maar dat is vast een kwestie van tijd. We zullen wel zien. Nu in elk geval weer de draad van de normale gang van zaken weer oppakken, te beginnen met de vakantie was ;-) Zo te zien aan het weer kan het zomergoed weer opgeborgen worden...
IJverige groet!

10 opmerkingen:

Natje zei

Hej Martha! Super dat je weer veilig thuis bent en lekker aan de was kunt beginnen. ;-) Geniet nog maar lekker na. Natje xxx

Me! zei

Volgens mij ben je zo weer gewend hier...

Wieneke zei

Welkom thuis! Fijne maatschappij, Singapore Airlines. Daar kunnen ze bijna allemaal een voorbeeld aan nemen.

marjolijn zei

Welkom thuis, en succes met de nieuwe start.

Redstar zei

Ik heb nog nooit in zo'n gevaarte gezeten, en ik weet het niet. Echt missen doe ik het niet. Ik heb zoveel andere dingen wel gedaan. Windsurfen, motorcross, varen, hehehe dat soort dingen heeft ook niet iedereen gedaan. EN? ben je al gewend? :-D

aargh zei

Weer veilig en gezond op de grond, welkom terug. Hopelijk heb je nog wat dagen om lekker na te genieten en uit te slapen, of moet je meteen weer aan het werk?

Thérèse zei

Nou weer veilig thuis, mooi zo! Slim van je om je gewoon in te beelden dat je in een hobbelige bus zat! Nou eerst even wennen, hoor! Niet meteen al te ijverig doen, lijkt mij dan.
Hier schijnt de zon, dus het goeie weer komt eraan!

hanscke zei

Even acclimatiseren, koffers uitpakken en dan nagenieten van al je mooie meegebrachte schatten en je vrachten herinneringen

plato zei

Welkom terug Martha. Ik heb jullie reis niet gevolgd. Ik hoop dat je het erg fin hebt gehad. Die maatschappij is dus goed. Ik vrees dat het nog lang zal duren voor ik er mee vlieg, want ik mijd vliegtuigen als het even kan, maar het is goed om te weten dat ze het daar goed geregeld hebben.

Filo zei

Welkom thuis! Ik ben toch wel zo aangestoken door jouw reisverslag dat ik Magnus het hoofd gek zeur. Ik wil daar ook heen!! :-D