zaterdag 8 augustus 2009

Zomergeluiden...


Aah, ik kijk terug op een heerlijk relaxed weekend.
Beetje van alles gedaan en terwijl de weersvoorspellingen niet bijzonder waren hebben we zowel vrijdag als zaterdag en de zondag nog lang in de tuin kunnen napraten.
Zaterdagavond was (letterlijk) het hoogtepunt en hebben we heerlijk bij de buuf gegeten en werden we tegen 22.30 uur getrakteerd op life entertainment. Uit welk slaapkamerraam zal ik hier niet verklappen want er zijn lurkers in de buurt ;-)
Op slag kregen we 'last' van giebellach en proestneigingen, gelijk een stel pubers. En waarom toch? Wat is er nou heerlijker dan op een zwoele zaterdagavond ongegeneerd de liefde bedrijven? Niets toch zeker :-D
Haha, heerlijk vermakelijk in elk geval.
Tja, en verder eigenlijk weinig opwindends te melden, wat gelummeld, lekker genoten en veel gelachen. Wat een fantastische zomer.
Giebelige groet

13 opmerkingen:

Me! zei

ik denk zelfs dat het zeer wenselijk is om op deze wijze de liefde te bedrijven...

ria zei

helemaal mee eens, 't is een fantastische zomer!

Pasula zei

Haha ik had ook wel gelachen natuurlijk. Ook ooit eens met open raam het gedaan en dan maar hopen dat je buren niet in de tuin zitten. ;-)

marjolijn zei

Mee eens, het zijn heerlijke zomeravonden.

judith zei

Verstandige lui, mooi op tijd begonen zodat er genoeg nacht over blijft om te slapen :-)

Redstar zei

Ik ken wat dat aangaat geen schaamte. Iedereen doet het, dus waarom preuts doen over zoiets :-D
De zomer is geweldig ja. Wij zaten nog aan het water gisteravond laat.

Plato zei

Op dit punt kunnen wij elkaar een hand geven. M. woont in een appartement waar veel jongeren zijn. Wij worden vrijwel dagelijks ge-entertaind; de geluiden dragen, ook zonder microfoon, soms huizen ver. Je went er aan. Maar ik moet de gedachte, dat Belgen zo terughoudend zijn, op dit punt zwaar terugdraaien.

Anoniem zei

hahahahahahahahahhaha

het is natuurlijk......

de buuf

Thérèse zei

Je maakt mij wel nieuwsgierig, hoor! 'Het' echt zomaar in de tuin gedaan? Nou, 't is toch wat....maar zeker een heerlijke zomer. Ik wou maar dat er NOOIT een einde aan kwam.

Bolus zei

Niets opwindends?! haha!

geertje zei

Leuk misschien, de liefde bedrijven, maar ik hoef er niet van mee te genieten hoe het bij een ander gaat. Vind ik net zoiets als prive gesprekken horen van iemand met een mobiel op straat of in de trein.

hanscke zei

En het blijft maar zomeren dit jaar.

filo zei

Hahaha, dat klinkt gezellig. Zoiets zal ik hier niet meemaken.
1. omdat het weer er niet naar is om de ramen open te zetten,
2. die Zweden zijn een stel stiekemerds. ;-D